|
26.592
netweters
|
165.384
antwoorden
|
|
22.190
vragen
|
Heeft iemand al zicht op inhoud van play sport in het volgend seizoen? Jupiler pro league? NBA? Tarief? Ik heb nu een jaarabonnement bij DAZN en die bieden het nieuwe seizoen aan voor 19,99€ net als vorig jaar ipv 24,99€
klopt en volgens mij is "DAZN via Play Sports (€ 24,99 per maand)" exact hetzelfde, want daar zit volgens mij het veldrijden ook niet bij. is volgens mij gewoon DAZN op de Telenet app of de telenet tv box. Niks meer, en dan zit ik met de 19,99 euro beter.
dus voor 24.99 euro krijg je DAZN en geen veldrijden.
Dat leid ik af uit de beschrijving
@Dirk_H schreef:dus... als ik play sports wil voor het veldrijden en DAZN voor de Jupiler pro league, dan moet ik het pakket van 35 euro nemen, want het pakket DAZN via Play Sports (€ 24,99 per maand) bevat dit niet. Men schrijft immers "Met deze formule krijg je toegang tot het DAZN‑aanbod, inclusief de Jupiler Pro League, Croky Cup, La Liga, Serie A en Amerikaanse sporten zoals NBA en NFL". is eigenlijk gewoon DAZN maar via de telenet app of TV box, correct?
Klopt volledig: als je bijvoorbeeld enkel Belgisch voetbal wil kijken, heb je DAZN Total nodig (24,99 euro), als je enkel veldrijden wilt kijken heb je Play Sports nodig (19,99 euro), als je beiden wilt bekijken heb je het combinatiepakket van 34,99 euro nodig. Dit terwijl je beide samen bij Proximus kan bekijken voor 24,99 euro per maand, wat dus een verschil geeft van 10,00 euro per maand. Je kan natuurlijk wel na het veldritseizoen Play Sports zelf terug stopzetten en enkel DAZN houden voor 24,99 euro per maand.
@THB schreef:Vanwaar die 27 september? Waar halen ze dat vandaan... Dat is 1 maand competitie minder.
@THB bij Telenet staat er al een datum bij wanneer de DAZN-app beschikbaar wordt. Bij Proximus staat het vager omschreven als "tegen het einde van het jaar". De Jupiler Pro League kan al wel volledig gevolgd worden via DAZN Pro League 1 en DAZN Pro League 2. De Challenger Pro League daarentegen niet. Ook de topmatchen van de buitenlandse competities kunnen al bekeken worden via DAZN 1 en DAZN 2. Vanaf eind september kan je dan via de DAZN-app kijken naar alle wedstrijden uit La Liga, Serie A, Ligue 1, FA Cup, Challenger Pro League, ...
Ik blijf het wel straf vinden dat Telenet een jaar lang 5 euro per maand korting gaf voor een pakket dat nu (weliswaar een beetje uitgebreider doordat we nu alle matchen kunnen bekijken via de app en niet enkel een selectie op de kanalen) 25 euro per maand kost. Daarnaast zijn er ook mensen die zeggen dat Play Sports + DAZN nu 10 euro duurder wordt dan het seizoen 2024-2025, maar laten we ook zeker niet vergeten dat tegen het einde van dat seizoen de prijzen voor klanten met telefoon/gsm, internet en tv al gestegen was van 22 euro per maand naar 25 euro per maand. Dat is op een maand of 15 tijd maar liefst 13 euro duurder dus.