|
26.701
netweters
|
165.955
antwoorden
|
|
22.271
vragen
|
Heeft iemand al zicht op inhoud van play sport in het volgend seizoen? Jupiler pro league? NBA? Tarief? Ik heb nu een jaarabonnement bij DAZN en die bieden het nieuwe seizoen aan voor 19,99€ net als vorig jaar ipv 24,99€
Zal Donderdag zijn ze moeten maar op 1 systeem activeren veel kan er niet fout lopen
De app is een maand later
Normaal zou vanaf morgen de pre orders geactiveerd moeten worden maar het kan ook zijn dat dit kan duren tot vrijdag maar dan zou iedereen toch een actief account moeten hebben als je playsport gepre orderd hebt. Alle das wat ik gelezen heb toen ik gepre orderd had
@K-330 schreef:Maar iemand al opgemerkt dat er live UCI wielrennen op PlaySports 4? Het begon vandaag om 15 uur. Gaat Telenet ook beginnen met t uitzenden van wielrennen en het tennissen verminderen?
Het zijn toevallig ook wedstrijden die in het aanbod van Pickx+ Sports zitten. Zo was er inderdaad vandaag het Circuito de Getxo, vanaf dinsdag de Ronde van Burgos en binnen anderhalve week de Arctic Race of Norway. Enkel jammer dat Telenet dit eigenlijk zelf nergens aankondigt op voorhand, maar wel goed dat we ook dit aanbod erbij krijgen.
Er staat nog een UCI koers, maar verder hebben we nog niets gezien. Gaan ze dan samen werken op het vlak van de koerswedstrijden.
Het een en al rammelt het bij Telenet en er mag echt tegoei gecommuniceerd worden van Telenet naar de klanten toe.
Heb vorige donderdag ingetekend op play sports + DAZN total...maar nog nul activering op play sports momenteel.
Staat zelfs nog niet bij mijn producten in my telenet?
@Petergreenhope schreef:Heb vorige donderdag ingetekend op play sports + DAZN total...maar nog nul activering op play sports momenteel.
Staat zelfs nog niet bij mijn producten in my telenet?
Zoals vorige week gemeld werd op de website wordt het pre-order geactiveerd tussen maandag 3 en vrijdag 7 augustus. Het kan dus zijn dat uw pre-order morgen actief wordt, maar het kan evengoed pas donderdag of vrijdag zijn. Jammer genoeg kan je inderdaad nergens iets volgen en weet je dus ook niet of alles goed ontvangen is, ook al heb je een bevestigingsscherm ontvangen na het indienen van het formulier zelf.
Zal wel goed komen is ook nog vakantie
Als donderdag niet in orde neem je eens contact via chat tijdens de kantoor uren
In ontving vandaag een dubbele mail Van Telenet met de bevestiging van mijn bestelling die ook in 'My Telenet' is terug te vinden. Leuk daarbij dat de 5% korting nu owv combinatie met Netflix tevens geldt voor de drie promitiemaanden met € 10 korting. Dus nu Playsports totaal met Dazn alsook Netflix premium vvo € 44,13 de eerste drie maanden.
ik heb die pre-order persoonlijk zelf niet gedaan.
1)ik doe het voor de premier league en de eredivisie.al mis ik de nba een beetje.
2)je krijgt maar 4 dazn-kanalen,en je hebt pas vanaf 27/09 toegang tot de app van dazn.
terwijl de korting maar 3 maanden geldig is.nadien betaal je toch 35 euro per maand.
volgens mij koop je met die korting een kat in een zak.
er gaan wellicht nog promoties komen,denk ik.