Beantwoorden
Andybresseleers
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! It's your sixth party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Tv op camping - kost

Ik sta op een camping waar de uitbater aangesloten is op telenet en in elke caravan een coaxkabel ligt. (Géén UTP)

Ik moet zelf voorzien in een digcorder om digitale tv te kunnen zien.

Ik ben echter geen klant bij telenet.

Zijn er naast de huur voor de digicorder nog andere (abonnements)kosten die ik moet betalen?

 

0 Likes
2 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2267
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Tv op camping - kost

Ik veronderstel dat dit om een jaarplaats  plaats gaat.

Als de bekabeling van de campinghouder is de is de TV aansluiting waarschijnlijk inbegrepen is uw huurgeld dat ge betaalt. Dan volstaat de huur van een digicorder, digibox of de aankoop van een CI+ kaartje (als uw TV daarvoor geschikt is). Telenet vraagt dan nog wel 50€ voor de activatie op hun netwerk.

 

Als de bekabeling van Telenet zelf is dan zal je een gewoon abonement moeten nemen en dan nog dezelfde dingen als in vorig voorstel.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7785
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Tv op camping - kost

Eventjes vragen aan de campinghouder of dit een multi(home)aansluiting is.

Dan zijn er 2 mogelijkheden.

De campinghouder investeert in de aankoop van digiboxen of CI+ modules en stelt die ter beschikking van zijn klanten tegen een huurprijs.

Ofwel moet de bewoner zelf in een Center of shop een aansluiting op multi aanvragen en dan betaald hij aan de campinghouder de kabel en aan Telenet de huur of aankoop digibox of digicorder of CI+. Meeestal is het dan ook mogelijk om daar ook een eigen internetaansluiting te hebben.

Je kan dit eventueel zien aan de grijze paddestoelen die er op de camping staan.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.