Beantwoorden
Peter78
Experienced Meerweter
Berichten: 169
Topicvreter! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Vanaf 27 mei is Streamz enkel te bekijken via de app

Screenshot_20250522_160614_Telenet TV.jpg

 

Ik kreeg vandaag deze melding op de Telenet TV app, op mijn TV-box kreeg ik de melding niet maar ik veronderstel dat het een kwestie van tijd is (of ook 27mei) dat het op de TV-box ook zo zal zijn.

@Moderator Is daar al iets over gekend?

33 reacties
LydieM
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Vanaf 27 mei is Streamz enkel te bekijken via de app

We zijn nu 15 juli en er beweegt niets bij Telenet… Nog steeds geen Streamz.

gevraagd aan klantendienst of ik dan tenminste verwittigd ging worden wanneer het in orde is, antwoord: nee, probeer maar eens in te loggen om de paar dagen… Van service gesproken!

oneindiggeduld
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Vanaf 27 mei is Streamz enkel te bekijken via de app

de service is goed

luc55
Experienced Meesterweter
Berichten: 4266
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Vanaf 27 mei is Streamz enkel te bekijken via de app

Als het in orde is zou je een bericht moeten krijgen om je dossier af te sluiten

Hou de datums bij voor de credit nota en de compensatie later 

Hou de Streamz app in de gaten en wachten meer kan je niet doen 

 

MeKg
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf!

Vanaf 27 mei is Streamz enkel te bekijken via de app

Succes @LydieM … sinds augustus 2024 kan ik geen streamz meer kijken via de app met Telenet login wegens melding “geen abbo”. Ondanks dat het er wel was. Was volgens de klantendienst “een groot alarm” waar veel klanten mee te maken hadden. Ik werd eraan toegevoegd. Nu, net geen jaar later kunnen ze me nog altijd niet zeggen of het zal werken of niet. Ik moet het “proberen”. Want bij sommige klanten is het opgelost. Bij andere niet. Letterlijk bericht:

 

“”Goed dat je ons contacteert. Het probleem is er nog wel soms maar niet bij alle klanten. Als je wilt kunnen we Streamz Premium activeren met 1 maand gratis, dan kan je dit uitproberen””

 

Aangezien ze nu dus de optie om zonder app te kijken weg genomen hebben…. Als het niet werkt, dan is er geen alternatief. Behalve via streamz zelf gaan nemen…

 

lang leve Telenet en technische issues oplossen… 😞