25.155
netweters
|
154.942
antwoorden
|
20.975
vragen
|
Ik kreeg vandaag deze melding op de Telenet TV app, op mijn TV-box kreeg ik de melding niet maar ik veronderstel dat het een kwestie van tijd is (of ook 27mei) dat het op de TV-box ook zo zal zijn.
@Moderator Is daar al iets over gekend?
Opgelost! Ga naar oplossing.
We zijn nu 15 juli en er beweegt niets bij Telenet… Nog steeds geen Streamz.
gevraagd aan klantendienst of ik dan tenminste verwittigd ging worden wanneer het in orde is, antwoord: nee, probeer maar eens in te loggen om de paar dagen… Van service gesproken!
de service is goed
Als het in orde is zou je een bericht moeten krijgen om je dossier af te sluiten
Hou de datums bij voor de credit nota en de compensatie later
Hou de Streamz app in de gaten en wachten meer kan je niet doen
Succes @LydieM … sinds augustus 2024 kan ik geen streamz meer kijken via de app met Telenet login wegens melding “geen abbo”. Ondanks dat het er wel was. Was volgens de klantendienst “een groot alarm” waar veel klanten mee te maken hadden. Ik werd eraan toegevoegd. Nu, net geen jaar later kunnen ze me nog altijd niet zeggen of het zal werken of niet. Ik moet het “proberen”. Want bij sommige klanten is het opgelost. Bij andere niet. Letterlijk bericht:
“”Goed dat je ons contacteert. Het probleem is er nog wel soms maar niet bij alle klanten. Als je wilt kunnen we Streamz Premium activeren met 1 maand gratis, dan kan je dit uitproberen””
Aangezien ze nu dus de optie om zonder app te kijken weg genomen hebben…. Als het niet werkt, dan is er geen alternatief. Behalve via streamz zelf gaan nemen…
lang leve Telenet en technische issues oplossen… 😞