Beantwoorden
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Verder Kijken bij serie begint niet waar ik gestopt ben

Hoi,

Sinds de komst van Streamz heb ik al verschillende malen voorgehad dat 'verder kijken' van een serie, niet begint waar ik geëindigd ben. Staat er vb bij een  aflevering die ik gisteren heb gezien, beschikbaar, maar niet bekeken, ook wanneer ik middenin een aflevering stop, begint deze terug van in het begin van deze aflevering, maar geeft ook soms aan dat ik vb nog niets heb gezien. Heb dit al voorgehad bij Lovecraft Country, Cold Courage, Matroesjka's, The Third Day, Channel Zero. Is echt irritant, als je veel aan het volgen bent. Nog mensen met dit issue, daarom niet met dezelfde programma's/series?

 

Titel gewijzigd door @Giverny  | Vorige titel: Verder kijken mijn TV

Follow the White Rabbit
0 Likes
3 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Verder Kijken bij serie begint niet waar ik gestopt ben

@Umbra666 

Heb het zelf even getest en ondervind geen afwijkingen.

Ik heb een aflevering uit een serie gestart, ben met spraakopdracht 15min verder gesprongen en ben terug naar tv gegaan. Bij terugkeren naar verderkijken de aflevering geselecteerd en gestart. Resultaat was OK.

Misschien uw tv-box eens herstarten. Helpt het, OK. helpt het niet, niets verloren.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Verder Kijken bij serie begint niet waar ik gestopt ben

@louishufkdat is 1 vd eerste dingen die ik gedaan heb. Heb het ondertussen even de voorbije dagen bekeken, maar dit blijft een issue, dat echt willekeurig aanwezig blijft. 

Follow the White Rabbit
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Verder Kijken bij serie begint niet waar ik gestopt ben

@Umbra666 

Wat ik geleerd heb is dat, als men zelf een probleem niet ondervind, dat het niet betekent dat het er niet is voor anderen. Het kan zelfs gewoon afhangen van de manier waarop je het aanpakt.

Je kan dat best gedetailleerd doorgeven naar Telenet. Hopelijk zien ze het daar dan ook. Dat het willekeurig aanwezig is maakt het wel moeilijk om op te lossen.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes