Beantwoorden
apestaart
Experienced Veelweter
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... BINGO! Warming up?

Website PRIME niet goed aangepast

Nu dat de PRIME zenders een andere naam krijgen is de website maar half aangepast.

Om te beginnen is op de programmagids de naam van die zenders niet vermeld bovendien ontbreekt de lijst van films.

Ik hoop dat er een verbetering in komt want momenteel trekt het op niks. Smiley Boos

0 Likes
3 reacties
Ex-Netweter

De Website van Prime is veranderd naar enkel een TV-gids. Verder verwijzen ze je door naar Yelo Play.

Wat ik vooral mis en zeer spijtig vind is dat de keuze knoppen 'Nieuw deze maand' en vooral 'Nieuw volgende maand' niet meer te vinden zijn! Er is dus geen mogelijk meer om de Première film al te plannen voor volgende maand. Er is zelf nergens meer een vermelding welke films nu nieuw zijn of niet. In de keuze knop 'Ontdek' staan alleen films van deze maand en hier staat zelfs nergens vermeld of het hier om een première gaat of niet!

Ook heb ik nu moeten constateren met de overschakeling van Yelo.be TV naar Yelo Play dat ik niet meer in staat ben om via mijn PC Prime films en nu Play More films te programeren. Waarvoor is dat nu weeral veranderd?

Ik hoop ten zeerste de de Yelo Play website nog grondig wordt aangepast, anders is dit geen stap vooruit maar zeker 10 achteruit.

Als er nog meer mensen zich benadeelt voelen gelieve dan met z'n alle te reageren in de hoop dat Telenet daar ontrent enig actie zou ondernemen om dit recht te zetten.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

@Ex-Netweter schreef:
Als er nog meer mensen zich benadeelt voelen gelieve dan met z'n alle te reageren in de hoop dat Telenet daar ontrent enig actie zou ondernemen om dit recht te zetten.

Dit forum is een forum voor en door gebruikers. Hoewel er ook TN-medewerkers actief zijn is dit niet het ideale medium om een boodschap te geven aan TN. Het beste alternatief (hier) is het Suggesties forum.

Daarnaast kan je je grieven kwijt via het nummer 015 66 66 66 of via Facebook of Twitter.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
apestaart
Experienced Veelweter
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... BINGO! Warming up?

Ondertussen is de website nu toch volledig aangepast, op de programmagids staan nu de nieuwe namen van de zenders.

Spijtig genoeg ontbreken de links naar de films en de series maar gelukkig kan men nog de titel van de film nog intikken.

0 Likes