Beantwoorden
Bart_44
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Welke Formule 1 op Play Sports Open?

Weet iemand welke formule 1 wedstrijden er live uitgezonden zullen worden op play sports open? Vorige 2 wedstrijden werden niet live uitgezonden.. wat ik wel jammer vond omdat telenet daar reclame heeft voor gemaakt. 

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Formule 1 play sports open

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Welke Formule 1 op Play Sports Open?


@Bart_44  schreef:

Weet iemand welke formule 1 wedstrijden er live uitgezonden zullen worden op play sports open? Vorige 2 wedstrijden werden niet live uitgezonden.. wat ik wel jammer vond omdat telenet daar reclame heeft voor gemaakt. 


Telenet heeft Play Sports Open aangekondigd als een "voorproefje" voor het volledige aanbod van Play Sports, voor mensen die sporadisch een wedstrijd willen bekijken en niet alles.

Wat betreft je vraag over welke wedstrijden op Play Sports Open komen en welke enkel betalend: Play Sports maakt zijn aanbod per zender meestal pas een week op voorhand bekend. Het zal dus telkens afwachten zijn tot enkele dagen voor de uitzending om te weten te komen of je de race live kan bekijken zonder extra te betalen of niet.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Welke Formule 1 op Play Sports Open?

Ik heb de eerste wedstrijd van het seizoen kunnen kijken op Open, daarna is mijn vaste afspraak 2 wekelijks Tipik (RTBF) 😉

0 Likes
Bart_44
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Welke Formule 1 op Play Sports Open?

In de flow tv app op m'n android box is het mij nog niet gelukt om Franse zenders te ontvangen.. dus ook tipik staat niet in mijn zender lijst.. 

0 Likes