Beantwoorden
Heleen
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Wigo 3 meer dan €100?

Net overgestapt van proximus naar telenet. Wigo 3GB genomen. Factuur zou elke maand €100 zijn. Nu blijkt dat ik auteursrechten en abonnement kabel tv moet betalen. Dus ik betaal dan elke maand €116,90? Ik dacht dat alles inbegrepen was? 

 

Alvast bedankt!

0 Likes
7 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Wigo 3 meer dan €100?

Die 16,90eu zit begrepen in die 100 eu.

Heb je op een ander adres ook nog kabeltv misschien?


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Heleen
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Wigo 3 meer dan €100?

Nee geen ander adres meer. Ik zou €100 moeten betalen voor wigo van 14/8 tot 13/9 dan €100 voor extra kosten installatie ( wifi versterker enz)  dus kom ik op €200. Op factuur staat €216,90? Dacht ook dat auteursrecht en kabelabonnement inbegrepen was in die €100...Morgen bellen dus. 

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Wigo 3 meer dan €100?

Ja de kabeltv zit sowieso in de WIGO-prijs inbegrepen. Dan zal er  vermoedelijk iets mis zijn. Best bellen dan inderdaad.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wigo 3 meer dan €100?

Hiervoor neem je beter telefonisch contact op via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Wigo 3 meer dan €100?

Spijtig dat we hier niet zien of er een oplossing uit gekomen is, een oplossing van zijn kant zou fijn zijn.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wigo 3 meer dan €100?


@francis50 schreef:

Spijtig dat we hier niet zien of er een oplossing uit gekomen is, een oplossing van zijn kant zou fijn zijn.


Hit 'n' run posters: posten één bericht met hun vraag of probleem en verdwijnen zonder een teken van leven te geven van zodra ze een antwoord of oplossing hebben. Dit is geen nieuw fenomeen; het bestaat al jaren, zelfs toen er nog niet eens sprake was van zgn. webforums...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Wigo 3 meer dan €100?

@Heleen schreef:

Net overgestapt van proximus naar telenet. Wigo 3GB genomen. Factuur zou elke maand €100 zijn. Nu blijkt dat ik auteursrechten en abonnement kabel tv moet betalen. Dus ik betaal dan elke maand €116,90? Ik dacht dat alles inbegrepen was? 

 

Alvast bedankt!


eerste faktuur kan wel hoger zijn omdat er daar een verandering van betalingstermijn in zit. Je oude abonnement wordt een deel verwerkt in de faktuur, gecombineerd met een volledige maand van je nieuwe WIGO 3GB abonnement.


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.