Beantwoorden
jdcs
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
All I want for X-mas is YOU Goed gevonden! Leesclubje starten? It's your fifth party!

filmoverzicht play more , te verwachten premieres

Er is nog altijd geen oplossing voor het probleem dat er geen PREMIERES meer worden aangeduid in eender welk overzicht van Play More. Voorheen bestond dat wel bij PRIME.

 

5 reacties
JanDeSmetIV
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
All I want for X-mas is YOU Handje vol! It's your eighth party! Mooi, mooi!

filmoverzicht play more , te verwachten premieres

Inderdaad. Ik vind dat ook zeer vervelend en heb het al aangekaart bij telenet. Maar ze zwijgen als vermoord.

Een mail om te melden dat de tarieven weer verhogen krijg ik dan wel. Foei Telenet.

DannyDem
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
My smart Valentine Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

filmoverzicht play more , te verwachten premieres

Ik vind het zelfs noga altijd onhandig om een serie te starten.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

filmoverzicht play more , te verwachten premieres

Wanneer was eigenlijk de laatste keer dat TN haar tarieven verhoogde? Weet jij het nog? ;-þ Intussen is de prijs van elektriciteit, water, gas, ... omhoog  gegaan, er is een indexaanpassing geweest (althans, voor het paritair comité waarin ik zit), de lokale frituur heeft de prijs van mijn favoriete duoboot verhoogd... Het leven wordt duurder, dat is een feit.

 

Intussen investeert TN volop in De Grote Netwerf, maar ik kan me voorstellen dat dat niet zo goed lukt zonder centen.

 

Wat grieven betreft in verband met de overgang van PRIME naar Play: daar dient dit forum eigenlijk niet voor. Je neemt best contact op via de telefoon of via Facebook of Twitter (als dat voor jou een optie is). Je hebt dat al gedaan, zeg je, maar hoe meer mensen dat doen, hoe groter de kans dat men gehoord wordt (zo denk ik dan toch).


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
JanDeSmetIV
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
All I want for X-mas is YOU Handje vol! It's your eighth party! Mooi, mooi!

filmoverzicht play more , te verwachten premieres

Van mij mag het tarief verhoogd worden als op zijn minst de service identiek blijft. En dat is niet zo. Ik mis de premières en de nieuwe layout vind ik rommelig en onoverzichtelijk.

En ik heb via Facebook gereageerd en kreeg als reactie dat er geen plannen zijn om hier iets aan te doen.

En ter uwer informatie: de laatste aanpassing dateert van 14 februari 2016! Als je alle prijsstijgingen optelt, dan kom ik er niet met mijn indexaanpassing.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

filmoverzicht play more , te verwachten premieres


@JanDeSmetIV schreef:

En ter uwer informatie: de laatste aanpassing dateert van 14 februari 2016! Als je alle prijsstijgingen optelt, dan kom ik er niet met mijn indexaanpassing.


Voor mij is de index ook niet voldoende hoor, maar we zijn aan het afwijken. Vandaag kreeg ik inderdaad te horen dat de laatste prijsstijging nog maar van vorig jaar geleden was. Weet je toevallig ook wanneer er een prijsstijging was vóór 2016? 😉 Daar kunnen we eindeloos over discussiëren, maar voor mij stopt het hier. Ik stop mijn energie liever in andere dingen als je het niet erg vindt. 🙂


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.