24771
netweters
|
152594
antwoorden
|
20720
vragen
|
Staat daar nergens iets over in de mail? Onder voorwaarden of zo? Zie je nergens een vermelding, een link waarmee je contact kan opnemen met Telenet? Vast wel, want hoe kan je anders ingaan op dat voorstel?
Ik ga ervan uit dat je terug naar je huidige abo gaat na die 2 maanden. Je kan altijd telefonisch contact opnemen om na te vragen (moest het niet in die mail staan) of via Facebook of Twitter als dat voor jou een optie is.
Ja, daar zou ik niet lang over moeten nadenken. 😉
Maar ik ben vrij zeker dat je zonder al te veel problemen kosteloos terug naar je "normaal" abo kan na die 2 maanden. De vraag is enkel: gebeurt dat automatisch of moet jij er zelf stappen voor ondernemen? Laat je weten wat ze je vertellen? Kan een hulp zijn voor mensen die dezelfde actie krijgen aangeboden.
Bij Telenet is het al heel lang heel simpel om producten op te zeggen.
Van maandag tot vrijdag bellen tussen 8 en 17u op het gratis nummer 0800 66350.
Simpel, makkelijk geen gedoe. met vooropzeg of wat dan ook.
Het laatste waar je nog 6 maanden aan verbonden was (Sporting Telenet) is zelfs nu maandelijks opzegbaar.
Voor de prijs van 2 of 3 dagpassen kijk je nu perfect een maand sporting
Dus voor die Play, uitproberen maar en in je agenda noteren welke dag je moet bellen om op te zeggen.
Ben je een dag te laat? Geen nood het zal je geen hele maand kosten enkel maandbedrag gedeeld door 30 maal het aantal dagen. dus 2 dagen telaat is 10/30*2= +- 67 cent.
@sb schreef:Ja, daar zou ik niet lang over moeten nadenken. 😉
Maar ik ben vrij zeker dat je zonder al te veel problemen kosteloos terug naar je "normaal" abo kan na die 2 maanden. De vraag is enkel: gebeurt dat automatisch of moet jij er zelf stappen voor ondernemen? Laat je weten wat ze je vertellen? Kan een hulp zijn voor mensen die dezelfde actie krijgen aangeboden.
Mij hebben ze in een Telenet shop verteld dat je het zelf expliciet moest opzeggen want dat het anders automatisch in een betalend abonnement wordt omgezet.
Ik kwam er spijtig genoeg niet voor in aanmerking want ik heb Wigo en het is alleen voor Whoppa klanten.