@Ex-Netweter@ schreef:
Plots een mail met de promotie dat je in aanmerking komt voor een nieuwe TV-box.
Vlug klikken want je moet toch mee zijn met de hedendaagse tijd.
En dan..... komt er ineens een nieuwe aanrekening!!!
Ik dacht het niet.
Telefoontje naar de klantendienst om deze promotie te annuleren.
Je hebt GROOT gelijk, want telenet sluit het vorig contract af en start een nieuw.
Verschillende producten hebben verschillende scharnierdatums, kortom de nieuwe afrekening is een soepje. Je krijgt dus een rekening voor bv. telefoons van vorige maand , plus de afrekening voor de televisie en Internet van volgende maand . Een soepke op het eerste zicht. Maar ergens zit er een lijntje tussen, alles wat daarachter staat wordt uw nieuw basismaandbedrag en dat moet hetzelfde blijven als vroeger.
Bij mij waren ze erin geslaagd een fout te maken van 26 Euro, gewoon bellen op 01566666 de man stopte mij al terwijl ik mijn uitleg begon...ik was een van de velen.:..smileyhappy: