Voor zo ver ik weet kan je geen (Telenet) modems kopen, dus ik vermoed dat je de oude gewoon ingeruild hebt? Het lijkt erop dat je een Home Gateway (HGW) hebt, dat is een modem en router in één. Blijkbaar heeft de nieuwe een andere netwerknaam of SSID ingesteld (telenet-98...) dan de oude. Misschien dat die nieuwe netwerknaam "verborgen" is; dat is een instelling. Normaal gezien zou dit niet mogen, want voor zo ver ik kan zien zouden de oude instellingen automatisch overgenomen moeten worden.
Wat je kan doen is ofwel in jouw toestellen de nieuwe netwerknaam en sleutel (wachtwoord) instellen, ofwel via Mijn Telenet de nieuwe instelling veranderen naar de oude. Dit zou je wat op weg moeten helpen:
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-een-wireless-modem-en-wat-zijn-de-voordelen/
Wat Play Sports betreft, daar heb ik geen ervaring mee. Als ik zou moeten gokken, dan zou ik zeggen dat de HGW niet correct geactiveerd is. Dus misschien toch even contact opnemen met de helpdesk. Dat kan telefonisch via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter.
Bjørn (sb) | Ere-Krak An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.' Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.