Beantwoorden
ivan64
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! En we zijn vertrokken! Hi there!

tv

heb gisteren 3 maal een ander antwoord gekregen van telenet. bel om een afspraak te maken omdat ze bij mijn aansluiting slecht 1 tv aansluiting voorzien hebben en wil er meerdere(had op mijn vorig adres een vertsterker waar 4 tv kon op aansluiten geplaatst door telenet zonder hierom te vragen ,dacht dat dit de standaard was) krijg als antwoord dit kan je zelf plaatsen en afhalen bij een verdeler van telenet. oke ik kom bij verdeler men vertelt dat ze geen in voorraad heeft maar 1 km verder wel( andere telenet verdeler)

ik daarheen , daar vertellen ze mij dat ze dit nooit in de winkel hebben en ik een afspraak moet maken met technische dienst om dit te laten plaatsen. had al gebeld nu terug gebeld en vertellen ze mij dat telenet dit niet meer plaatst . ik moet maar een elektricien raadplegen vertellen ze mij. mijn elektricien had mij natuurlijk verteld dit bij telenet te bestellen. weet iemand hier meer over?

4 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5232
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

tv

Volgens mij kan je dat gewoon zelf doen. Ik denk dat @igvfer je hiermee wel kan helpen...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

tv

Volgens mij plaatsen ze die wel nog. Of de vervanging van de versterker een gratis afspraak is laat ik in het midden.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
MarioD
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig! YEAH! CAPSLOCK DAY!

tv

@ivan64

Beste , 

Welke type Versterker er wordt geplaatst hangt een beetje af van de situatie op het moment van aansluiting . Hier is geen standaard procedure voor  Het kan een witte tvdoosje model met max nog 1 extra aansluiting zijn ofwel een zwarte met 4 tv uitgangen zijn. De versterkers zijn NOOIT in een Telenet verdeelcentrum verkrijgbaar maar enkel via een technicus te plaatsen. Je kan uiteraard een gekeurde versterker in een betere Electro winkel kopen ter uitbreiding van je huidige. Het is niet toegestaan om die van Telenet zelf te verwijderen .DINHNIU2420BTFGR.jpg

 

img_1533398664912.jpg

 

 

 

Tln R.tech.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

tv

Weeral eentje op de klantendienst die zijn producten niet of nauwelijks kent. Een Center of verdeler heeft nog nooit NIU's op voorraad gehad. Niet de witte met 1 extra aansluiting ( het zogenaamde living model), niet de andere met 4 aansluitingen ( Garage model). En normaal moet de technieker u ook de keuze laten als je dat vraagt. Maar het is natuurlijk ook makkelijker het bestaande model te laten hangen, modem aan te sluiten en weg te wezen.

Dus zit er niets anders op of aan te dringen of een defect te simuleren (Maar dat heb je niet van mij). Want waarom zou je 140 euro uitgeven om een gelijkwaardige versterker aan te schaffen als Telenet die zelf ter beschikking kan stellen.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.