Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

voetbal

Ik dacht dat er van af volgend seisoen gestart  zou worden met die veelbelovende hervorming ibij het voetbal, met 22 plloegen . 16 1e klassers en 6 2de klassers maar dus niets isminder waar. Want in het laatste nieuws zie je de kalender  staan van 2016-2017 met alle speeldagen en ploegen. Weet iemand hier meer van, of is dat weer een idee dat op de lange baan is geschoven?

0 Likes
5 reacties
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

voetbal

Wat heeft dit met telenet te maken?

Misschien even informeren bij de kbvb.

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

voetbal

Het laatste wat mij als man interessert zijn ballen, geef mij maar meloenen Smiley Tong

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

voetbal


@SXTC schreef:

Het laatste wat mij als man interessert zijn ballen, geef mij maar meloenen Smiley Tong


Vrouwenvoetbal misschien??? Maar dan met de voetbalbroekjes van de jaren 70. Wat zijn we weer lekker bezig!!!! Voetbal, vrouwen alleen het bier ontbreekt;Gefrustreerde vrouw



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

voetbal

Als je misschien wat slimmer bent heeft dit alles met Telenet te maken. Het word hier namelijk op uitgezonden en bij tv-Vlaanderen niet; Zo simpel is het.
0 Likes
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

voetbal

Geef liever een serieus antwoord dan die flauwe kul te verkopen, want volgens ik kan lezen weet je nog minder als ik.
0 Likes