Ja digicorder kan niet comuniceren met de router van Telenet.
Best eens kijken of de internetkabel nog goed insteekt (zowel aan de modem als aan de digicorder).
Indien u powerlines gebruikt kan je deze best ook eens nakijken (branden alle lampjes).
Indien dit allemaal in orde is kan je best de dighicorder uitzetten en even uit het stopcontact halen. laat deze hierna opstarten (tot na het gele wieltje vanboven op het scherm gepasseert is). Kijk het IP-adres na.
Als het nog steeds niet werkt zou ik proberen om een laptop op de internetkabel van de digicorder aan te sluiten en te kijken of deze op internet kan via de bekabeling (WIFI uitzetten op laptop)
-Kan de laptop op internet dan ga je eens moeten bellen om te zien of er niets mis is met de digicorder.
-Lukt het niet om met de laptop op internet te geraken kan het zijn dat er iets mis is met de lijn tussen de router en de digicorder. Als je een DIY mens bent kan je dit zelf maken of naar Telenet bellen voor een oplossing.
Ps: Ik vermoed dat gewoon op internet surfen nog wel lukt? Moest dit ook niet gaan zou ik de modem eens nakijken dat deze niet defect is.
mvg Sean