Beantwoorden
Ex-Netweter

Afstandsbediening instellen

Ik heb mijn afstandsbediening ingesteld om de tv mee op te starten of af te sluiten met de mode toets zoals beschreven op de website. Bij het indrukken van de Aan/Standby-toets na het ingeven van de merkcode die bij mij 1221 is (Philips 5500 series Smart LED TV) schakeld de tv onmiddellijk uit, ook via de andere methode (als de merkcode niet lukt) en zoekt de afstandsbediening niet meer naar een correcte code.

Heeft iemand hiervoor een oplossing?

Groeten

Frank.

0 Likes
3 reacties
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Bij mijn weten moet je de procedure volgen en op het einde de aan uit knop indrukken tot de TV uitgaat. Als die uitgaat moet je onmiddelijk op de knop  OK drukken om te bevestigen. En dan zou het moeten werken. Als je via Mode knop voor TV kist bedien je de TV, als je via de mode knop voor box kiest bedien je uw box.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter

Na het doorlopen van de volledige procedure kan ik uiteindelijk wel met de "Mode toets" wisselen tussen de tv en de decoder,  maar in de "Tv mode" kan ik de tv nog altijd niet bedienen met de afstandsbediening. Waarschijnlijk is de tv hier de oorzaak wel van.

In ieder geval bedankt voor de snelle reactie!

Frank.

0 Likes
mediawatcher
Professional Weetjesweter
Nieuwe TV-theek? My smart Valentine On a roll... Tien op tien!

https://klantenservice.prd.apps.telenet.be/fw/klantenservice/telenet-afstandsbediening-instellen-voo...

In dit artikel vind je hoe je van 2 afstandsbedieningen, 1 kan maken.

Hopelijk was dit een correcte oplossing voor jouw ;o

Moest je het een goed antwoord vinden gelieve onder dit bericht een kudo te geven.

0 Likes