Beantwoorden
Ex-Netweter

Batterijen afstandsbediening Digibox

De batterijen van de afstandsbediening voor mijn Telenet Digibox moeten ongeveer elke maand worden vervangen. Dit ondanks het feit dat deze in de vakantiewoning slechts de helft van de tijd wordt gebruikt en bij afwezigheid de batterijen worden verwijderd. Gebruik wel degelijk extra krachtige (en dus vrij dure) Duracell AAA batterijen. Navraag bij familie en vrienden leert mij dat ze nauwelijks batterijen moeten vervangen bij van de Digibox afstandsbediening. Iemand met vergelijkbare ervaring en/of oplossing ???
0 Likes
6 reacties
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Ik vermoed dat het zo'n zwarte is. Best gaan inruilen, er waren er een aantal in omloop waar een fout in zat met overmatig batterij gebruik tot gevolg.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ab33506
Experienced Meerweter
BINGO! De volle 100! My smart Valentine De vlam zit erin.

Het is maar een idee. Er steken daar 2 AAA batterijen in? denk ik. (ik gebruik een universele afstandbediening tv, surround, digibox, satelliet) Koop je vier AAA-oplaadbare batterijen. Twee laat je steeds opladen, terwijl je met de andere twee je TV bedient. AAA- ledig, gewoon wisselen. Ben je uit je vakantiewoning, neem de oplader mee, en laat die thuis opladen.... In de vakantiewoning, zou er eventueel mogelijks brand kunnen ontstaan.... Het is zeker niet normaal dat een afstandsbediening zo snel leegloopt. Omruilen, is mijn laatste logische oplossing.
Ex-Netweter

Ik heb hetzelfde aan de hand. De afstandsbediening verslindt batterijen.
0 Likes
Ex-Netweter

Beste, Dit heb ik ook aan de hand gehad. Hiervoor kan je naar een Telenet center gaan. Deze wisselen gratis je afstandsbediening. Mvg, Jorn
0 Likes

Simpelste oplossing is Telenet klantenservice bellen waarmee je een ticket krijgt om de afstandsbediening in te ruilen in een Telenet service center !

0 Likes
Ex-Netweter

Mensenlief, had ik dit maar eerder geweten.

Ik ben al door 20 batterijen heen denk ik.

0 Likes