Beantwoorden
JosDum
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier It's your fourth party!

Bediening TV box en Bose Soundbar 120

Ik heb nu een TV box maar als ik deze opstart start mijn Bose Soundbar 120 niet automatisch op. Dus dien ik eerst met afstandsbediening Bose deze op te starten en daarna de TV afstandsbediening opstarten. Telenet helpdesk kon mij niet helpen. Met de vorige Digibox kan ik de Bose afstandsbediening alleen gebruiken. En nu volgens Telenet zou de afstandsbediening van de TV box alleen kunnen gebruiken. Kan iemand mij helpen wat de juiste instellingen zijn. Technische detaisl: HDMI kabel loopt van TV box naar mijn Soundbar en vanuit Soundbar loopt er een Scart kabel naar mijn Samsung smart TV. Kan iemand mij helpen hiermee? Alvast bedankt Jos

Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: TV box Telenet

0 Likes
3 reacties
Ex-Netweter
 

Bediening TV box en Bose Soundbar 120

@JosDum 

Ik vind van de Bose Soundbar 120 niets terug op het internet. Vermits dat je over een SCART-aansluiting 😲 spreekt lijkt me dit al een oudere soundbar.

Misschien ligt daar het probleem dat je soundbar niet herkent wordt. De HDMI van je soundbar en je HDMI kabel moeten HDMI 2.0 of hoger zijn.

0 Likes
JosDum
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier It's your fourth party!

Bediening TV box en Bose Soundbar 120

Beste ik heb nu geprobeerd zowel HDMI kabel vanaf TV box naar Bose Soundbar 120 Cinemate. En HDMI van de Bose Soundbar naar Samsung Smart TV. Maar nog steeds hetzelfde probleem. Bij aanklikken afstandsbediening TV box wordt de Soundbar CBL-SAT niet opgestart. Dus ook nog steeds Bose afstandsbediening erbij nemen.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Bediening TV box en Bose Soundbar 120

@JosDum 

Als je HDMI gebruikt is de werkwijze:

HDMI-kabel van TV-box naar (HDMI 1) TV.

HDMI-kabel van TV (HDMI-ARC)  naar soundbar.

Zo is het hier aangesloten en werkt perfect.

Heb ook een Samsung TV en de HDMI-ARC is hier HDMI 4.

Zoals gezegd, je HDMI-kabel moet minstens HDMI 2.0 zijn.

0 Likes