Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Code VSTP 1009

Hallo,

 

Momenteel ondervindt ik constant de code vstp 1009. Dit als ik wil terugkijken of via Yelo iets wil opvragen. Digibox is interactief (Ik kan meer dan 2 dagen vooruit of terug kijken in tv-menu). De coax van de muuraansluiting tot digibox heb ik vernieuwd. 

 

Is dit een gekend probleem ?

Kan ik ergens een overzicht krijgen van wat de signaal waarden zouden moeten zijn?

Het probleem doet zich op alle zenders voor.

 

Mvg,

0 Likes
1 reactie
M_016
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! BINGO!

Code VSTP 1009

Op basis van de gegevens vermeld in het antwoord op onderstaande

https://nl-nl.facebook.com/telenet/posts/10152034788116284

en vermits je installatie interactief is en je bekabeling in orde.... dien je Telenet te contacteren 

0 Likes