24753
netweters
|
152359
antwoorden
|
20693
vragen
|
Ik heb een paar opnames manueel geprogrammeerd : bv. elke week van 4 tot 5 uur opnemen op CNBC op zondag.Dit wordt ook gedaan.Echter , het programma dat ik zo opnam , bestaat niet meer.Deze opdracht om op te nemen kan ik maar niet annuleren.Ik moet telkens naar die dag gaan en elke keer opnieuw annuleren.Wat nu ?
Hey Alien,
Probeer eens om je serieopname te verwijderen door op je afstandsbediening op 'delete' te drukken als je de serieopname geselecteerd hebt bij geplande opnames.
Grts
D
Als ik dat doe , wordt enkel deze ene geplande opname gewist , niet de serie.Werkt dus niet
Ik heb het zelfde probleem : dagelijks geplande manuele opname kan enkel dag per dag geannuleerd worden. Ik neem elke nacht 'journal afique' op. Aangezien dit niet als serie kan geprogrammeerd worden, deed ik het manueel, van middernacht tot 3 uur, want het uitzendbureau varieert nogal. Op zekere dag wilde ik het aanvangsuur iets vervroegen (8 minuten) , maar sedertdien neemt mijn digicorder dit 2 keer tegelijk op, één maal 180 minuten, tegelijk nog eens hetzelfde 188 minuten.
Binnenkort ga ik voor 5 weken naar Afrika, en zou liever gedurende die periode dit journal niet meer opnemen, en andere zaken wel.
Ik zie me nu genoodzaakt 70 geplande opnames 1 voor 1 te annuleren. Daar moet toch een betere oplossing voor bestaan?
zelfde probleem maar met ring tv.