Beantwoorden
Jonas76
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Netjes! En we zijn vertrokken!

Decoder werkt niet goed

Ik ben al 20 jaar klant bij telenet en nu heb ik al 100 keer vebeld, 4 keer een filiaal bezocht om technische ondersteuning te krijgen... ik heb al 6 sorry kaartjes ontvangen... maar dat is alles. De telefonisten liegen constant dat ze een case opmaken en nota's nemen en ik krijg geen support... ziekelijk gewoon... ik ben al 3 keer uutgelachhen aan de telefoon door support omdat "tja, we krijgen zo honderden telefoontjes per dag, ik kan een melding maken maar weet niet of de technische dienst u zal contacteren..." ik ben enorm gefrustreerd door dat bedrijf, ik heb prime al afgesloten en heb netflix voor het film gedeelte wat perfect werkt maar telenet is veel te loom om bestaande klanten te helpen. Weet iemand goede alternatieven om telenet gewoon buiten te smijten en die decoder tegen de stenen kapot te slaan?

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Na 20 jaar trouwe klant al 12 maanden bezig om support

Tags (1)
0 Likes
16 reacties

Decoder werkt niet goed

@Ex-Netweter en die decoder ja 😉 interpretatie noemt zoiets... op de de rechtbank kan dat een wereld van verschil zijn. 😊

ik weet het nie, maar jij weet het ook nie wat zijn probleem is. en gaan we er blijven over doordrammen? 🤔

 

en het feit dat hij totaal niet meer reageert zegt ook genoeg, het zal idd wat stoom afblazen zijn

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Decoder werkt niet goed

@Ex-Netweter Aangezien @Jonas76 niet heeft benoemd met wat hij technische hulp nodig heeft en enkel de decoder benoemt, kunnen we er helaas niet anders vanuit gaan dat het daarmee te maken heeft. Laten we wachten tot hij bevestigd of meer info verschaft, erna kunnen we de titel nog altijd aanpassen.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.