24751
netweters
|
152332
antwoorden
|
20691
vragen
|
heb gisteren nieuwe digibox AD2200 gekocht
vandaag mijn AD2100 afgekoppeld en nieuwe aangesloten
maar krijg telkens zelfde melding na 30 tal seconden gescand te hebben
naar zoeken van zenders, sluit antenne kabel aan , terwijl alle aansluitingen er perfect
in zitten zoals altijd geweest is....
Opgelost! Ga naar oplossing.
En het andere uiteinde van de antennekabel, steekt die goed in?
beste
alle kabels perfect aangesloten
is opgestart, upgrade gedaan , sommige kanalen met blokjes in het beeld......
245 zenders gevonden....
soms tv1 canvas ATV geen signaal.... dan weer wel.....
als ik Digibox AD2200 uitzet rode lampje brand en zie de uur tijd op display, en dan weer niet en nadien weer wel.....pffff , heb klachtmail naar Telenet verzonden
alvast bedankt, Mvg. Walter
@walter8 Om een defect van de nieuwe digicorder uit te sluiten: probeer eens een andere coaxkabel? Heeft je buur of een familielid ook telenet en mooi beeld, leen desnoods zijn coaxkabel eens voor een uurtje. Zijn er dan geen storingen meer dan weet je dat het aan je coaxkabel ligt.
Als je buur/familielid mooi beeld heeft kan je desnoods ook je digicorder eens meenemen en daar even aansluiten. Mooi beeld? Dan is de digicorder in orde en heeft een omruiling geen zin.
@Wheng na veel bezig te zijn met de coaxkabel te verleggen en wat omhoog houden kreeg ik wel ongelooflijk prachtig mooi beeld en geluid
dus vandaag of morgen sluit ik nieuwe aan van wel 10 meter lang
maar van een goede kwaliteit, heeft me wel €46 gekost
dus zal wel een goede zijn de Hama coaxkabel Antennekabel - Metaal verguld - 120DB
hoop dat het dan wel opgelost zal zijn
🤔
beste
alle kabels waren perfect aangesloten zoals ik in 1 van mijn vorige melding reeds al had beschreven
heb nu mijn nieuwe antenne kabel (€46 - 10 meter lang ) aangesloten en alles super perfect in orde
dus de oplossing is, als je blokjes in beeld hebt
is de raad koop een nieuwe antenne kabel die wel wat mag kosten
want die goedkope kabels begeven het toch na korte tijd, en dan niks anders dan miserie
👌😃