Beantwoorden
Packman
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest! Netjes!

Digibox (heractiveren) om de hoeveel tijd?

Hallo allemaal,

Ik zit met een vraag die ik nergens beantwoord zie.

Op een camping met stacaravans, waar men kabeldistributie betaalt aan de camping uitbater, als je daar een digibox aansluit (en je hebt geen internet) hoe geraakt die dan geactiveerd?

Blijft die dan ook geactiveerd (los van hoe het gelukt is) of moet die om de zoveel tijd een (telenet) internet-aansluiting zien om te activeren?
En als je internet via bijvb 4G hebt (andere provider dan telenet), zal een digibox zich zo willen activeren in slechtste geval?

Dank alvast!

 

Tags (1)
0 Likes
15 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Digibox (heractiveren) om de hoeveel tijd?


@EdwinC  schreef:

@Wheng"Als je in het RVT nu met jouw of hun digicorder zenders kan ontvangen zou dat moeten blijven werken zolang de decoder actief staat (of dat nu in huurformule op hun klantnummer is of als 2de hands op jouw klantnummer maakt niet uit."

 

Het was me nog niet helemaal duidelijk, maar moet ik daaruit concluderen dat een digicorder - ook als hij niet met UTP verbonden is en dus geen uitgebreide EPG heeft - inactief zal worden wanneer hij niet ingeschreven staat op een abonnement, hetzij het originale DTV-abonnement van mijn ouders, hetzij als 2de hands op mijn klantennummer?

Dus een "abonnementsloze" digicorder wordt inactief?


Yep. Niet in het systeem = niet actief.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes