24748
netweters
|
152275
antwoorden
|
20687
vragen
|
Een paar weken geleden heb ik in "mijn telenet" geprobeerd om wachtwoorden te wijzigen. Hierop is de modem gecrasht en had geen internet meer. In een telenetwinkel een nieuwe modem gaan halen en het probleem was opgelost. Sindsdien hebben we problemen met onze digicorder (AD 2100). We kunnen in de TV gids 7 dagen terug in de tijd en 14 dagen in de toekomst. In Streamz kunnen we ook films en series opvragen en bekijken (zijn dus interactief). Het probleem is dat de digicorder zeer traag is. Wanneer we met de afstandsbediening naar Streamz gaan duurt het lang vooraleer we op het juiste scherm komen. Het gele cirkeltje blijft ongeveer 2 minuten draaien. Wanneer we naar “mijn TV” of “zenderzone” willen gaan of de zoekfunctie willen gebruiken krijgen we steeds de foutmelding "er is een technisch probleem, probeer het later opnieuw". Resetten van de modem en dergelijke helpt niet. Onze digibox (AD 210) geeft ook de foutmeldingen. Via klantenservice is er ook een reset geweest, zonder resultaat. Ze raden aan om de digicorder en digibox te gaan ruilen aangezien ze vermoeden dat “ze hun beste tijd hebben gehad”. Wel raar dat ze plots alle 2 dezelfde problemen hebben na het aansluiten van de nieuwe modem. Heeft er nog iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt.
Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: Foutmelding: technische storing, probeer later opnieuw
Opgelost! Ga naar oplossing.
"het kan" zijn dat de software te zwaar is geworden voor de hardware, of ja slijtage. Tegelijk op 2 toestellen is iets te puur toevallig. Als je ze huurt dan kan je ze gratis omwisselen naar een nieuwer model, zou ik het zeker doen.
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Trek de stroom stekker 5min uit en laat de digicorder rustig opstarten
Kijk eens de internet verbinding na via computer https://www2.telenet.be/speedtest
Heb ik al een paar keer gedaan, helpt spijtig genoeg niet
Ga ik zeker doen. Vroeg achter de nieuwe tv-box maar dan zou ik een paar weken zonder TV zitten door de lange wachttijd. Krijg normaal hetzelfde type terug. Hopelijk geraakt het opgelost.
Ja het zelfde type maar nieuwer model normaal gezien. Tvboxen zijn inderdaad op veel plekken al uit stock, ook vanwege mensen die massaal brieven kregen om gratis om te ruilen. Het jammere is dat je nooit weet waar ze nog wel of niet stock hebben.
Als je na omwisselen van je toestellen terug voorruit kunt zonder problemen, kun je dat alweer afvinken van je lijstje ✅
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Daarstraks naar telenetcenter geweest om de digicorder te ruilen en ze hadden nog een tv box liggen. Deze dan maar genomen we kunnen terug alle functies gebruiken
Mss kleine aanpassing, maar je zal snel zien dat eigenlijk veel opzich tzelfde blijft.
Ben blij voor je, dat je aan een tv-box bent aangeraakt en je nu weer voorruit kunt 🙂
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.