25.287
netweters
|
156.352
antwoorden
|
21.095
vragen
|
Het is me nu al de 2de keer overkomen dat de digicorder aan geeft ‘geen signaal, controleer tv kabel ‘ wanneer ik dan de DC voeding onderbreek voor een minuut achterkant toestel werkt hij terug. De digirecorder zit nogthans in een goed geventileerde kast gezien de hogere omgeving temperaturen. Ook al 2 x gebeld naar de telenet hulp lijnen ... na 2 pogingen van 10 min ...via deze weg proberen.
de coax kabel na kijken dat in de digicorder gaat uit trekken en terug in stekken of vervangen kijk de hdmi kabel ook na uit trekken en terug in stekken
Beste
Had recent ook een dergelijk probleem. Gezien ik mijn digicorder niet wilde vervangen (dan verloor ik de opgenomen programma's) verving ik enkel het aansluitgedeelte van de stroomkabel. Nu werkt alles terug zoals het hoort. Je kan in de telenetwinkel dit deel vd kabel omruilen.
Murre
hoi
2 vraagjes:
* heb je een AD2200?
> Zwarte recente decoder
* kan het zijn dat je deze melding enkel hebt bij opstart?
indien ja weet ik waarom
Hallo ,
Ja heb een zwarte digicorder maar de melding blijft constant op het scherm staan én er pinkt een rood lampje op het display van de digicorder. Het komt gelukkig niet zo vaak voor . Ook heb ik mijn digicorder een half jaar geleden al eens vervangen omdat hij niet meer opstarten .