Peter17
Freshman Weetjesweter
Peter17
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
28-11-2020
17:34
|
Lid sinds: 02-10-2019
Datum laatste bezoek: 28-11-2020 17:34
Ranking
Freshman Weetjesweter
28-11-2020
16:17
Modem vervangen om 12u30, nu 4u later en 3 telefoon gesprekken van samen een uur nog geen wifi of internet ....pfff telenet ....betaal ik daarom elke maand 180 € ?
... Meer weergeven
28-11-2020
16:08
T'is hier ook van datte, om 12u30 nieuwe modem geplaatst daarna géén wifi of internet meer...om 13u gebeld, men vond het MAC ID niet terug...tot 13U30 aan de telefoon gehangen en kreeg de boodschap dat het mogelijks nog ff kon duren tas 5 min en een uur....dus om 14u30 opnieuw gebeld...nogmaals MAC ID doorgegeven...nu zou het ten laatste voor middernacht in orde zijn...ben eens benieuwd! Niet leuk als je studerende kinderen hebt...foei foei foei telenet...jullie delen modems uit en dan moeten de klanten jullie de MAC ID laten weten!!
... Meer weergeven
17-10-2020
11:49
2
Ben 2 wifi stopcontacten gaan halen in de action , gekoppeld met google home & assistent ...werkt inderdaad perfect bij de stembediening. Ook de eigen app van LSC smart connect zitten interessante kalenders en voorwaarden om in of uit te laten schakelen bv bij zon ondergang , weersafhankelijk enz.
... Meer weergeven
07-10-2020
18:10
Iemand ervaring met het bedienen van bv wifi stopcontacten via IFTTT ? https://ifttt.com/plans
Titel aangepast door @JordivdK | Vorige titel: IF THIS THAN THAT
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
gebruiksaanwijzing
-
IoT
07-10-2020
17:49
2
Heb uiteindelijk gebeld en zoals hier reeds werd gezegd een gekend probleem met de link, ze raden dus aan om naar de telenet winkel te gaan om de modem ofwel te halen of te bestellen .
... Meer weergeven
06-10-2020
22:19
Oke mannen , bedankt voor de info ! Ik ga toch niet op deze mail in . Vind op de sticker op de modem een gelijk aardige nr die P/N :FCH666541201C is genoemd samen met de SSID , WPA2 enz...vind het gewoon een rare mail ...beginnende met vanaf 30/11 werkt je modem niet meer...met de verwijzing naar een CH ....nr die in werkelijkheid véél meer karakters heeft én in 'mijn telenet' ook anders beschreven als de versie 3.0...in ieder geval kan ik me niet voorstellen dat telenet niet weet wie er een oud of recent toestel heeft...om dan een mail naar iedereen te sturen om zelf te controleren welk type modem dat je hebt blijf ik raar vinden. Als begin november mijn internet zou wegvallen dan zullen ze toch een interventie moeten doen om hem zelf te komen vervangen of met andere manier van communiceren moeten werken.
... Meer weergeven
05-10-2020
22:59
05-10-2020
22:14
Op de duur twijfel je natuurlijk aan alles wat in je mailbox passeert maar hebben nog mensen zo'n mail gehad met de melding dat je modem eind nov niet meer werkt ? Ik zie geen klant nummer of enige referentie buiten email en naam...
Titel gewijzigd door @Giverny | Vorige titel: Valse mail van telenet ivm vv modem of niet ? StefaanH (Krak) heeft de inhoud van deze post bewerkt. Reden: Afbeelding in orde gebracht
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
spam
23-08-2020
10:35
Hallo , Ja heb een zwarte digicorder maar de melding blijft constant op het scherm staan én er pinkt een rood lampje op het display van de digicorder. Het komt gelukkig niet zo vaak voor . Ook heb ik mijn digicorder een half jaar geleden al eens vervangen omdat hij niet meer opstarten .
... Meer weergeven
22-08-2020
10:04
Het is me nu al de 2de keer overkomen dat de digicorder aan geeft ‘geen signaal, controleer tv kabel ‘ wanneer ik dan de DC voeding onderbreek voor een minuut achterkant toestel werkt hij terug. De digirecorder zit nogthans in een goed geventileerde kast gezien de hogere omgeving temperaturen. Ook al 2 x gebeld naar de telenet hulp lijnen ... na 2 pogingen van 10 min ...via deze weg proberen.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
digicorder
-
foutmelding
25-10-2019
08:32
Wat een klucht , bestelling 21/09 -> meerdere telefoons met de vraag wanneer is de levering-> op 14/10 een éérste reactie via mail van telenet ' we verwachten u iPhone in de week van 23/10....' -> vermits werkweek zo goed als om is ...nogmaals gebeld...kreeg het antwoord ' het zal voor één van de komende dagen zijn'. Hoe een vooropgestelde levering van 2 dagen veranderd in meer dan 1 maand...het lijkt wel of ze de iPhones met een roeiboot uit China zijn gaan halen 🙂 !
... Meer weergeven
07-10-2019
21:02
Nooit of te nooit zal ik nog iets online bestellen bij telenet !! Waar trekt dit nu nog op ! In de telenet winkel waar ik hem online bestelde werd 2 a 3 dagen levertijd gezegd...het lijkt erop dat dit ongeveer MAAL 10 zal zijn. Heb eens ooit een telefoon van hun gekregen of ik nog 'content' was over hun diensten waarop ik de voortdurende prijsstijgingen eigenlijk aanklaagde ... en ik kon kiezen uit een aantal mogelijkheden waaronder een kookboek die ik een paar dagen nadien ontving. Ben eens benieuwd welke compensatie ik nu mag verwachten , uiteindelijk heb ik als trouwe klant wel al 20j op tijd betaald. Een organisatie als telenet met 2,8 miljoen mobiele klanten en 2,5 miljard omzet..3300 medewerkers en niemand die deze wachtende mensen een juiste leverdatum kan geven...SHAME ON YOU TELENET!!
... Meer weergeven
02-10-2019
10:20
1
Iphone 11 Black 128Gb besteld op 21/09 , 3 keer gebeld , niemand kan me nu een termijn geven van levering...zo te lezen in dit forum komen de bestelling druppelsgewijs aan...vraag me af waarom ook dit (problemen met levering, gemiddelde levertijd,...)niet als info kan gegeven worden bij 'mijn bestellingen' want nu weet je NIKS . Uiteindelijk betaal je voor iets en krijgt zelfs geen degelijke info. Hopelijk is de 12 niet uit voor mijn iPhone 11 wordt geleverd 🙂
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
2 | 17-10-2020 11:49 | |
2 | 07-10-2020 17:49 | |
1 | 07-10-2020 17:43 | |
1 | 26-10-2019 11:11 | |
1 | 02-10-2019 10:20 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig