Beantwoorden
Peter17
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Jij bent af! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Digicorder-melding "Geen signaal, controleer tv-kabel"

Het is me nu al de 2de keer overkomen dat de digicorder aan geeft ‘geen signaal, controleer tv kabel ‘ wanneer ik dan de DC voeding onderbreek voor een minuut achterkant toestel werkt hij terug. De digirecorder zit nogthans in een goed geventileerde kast gezien de hogere omgeving temperaturen. Ook al 2 x gebeld naar de telenet hulp lijnen ... na 2 pogingen van 10 min ...via deze weg proberen.

0 Likes
4 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Digicorder-melding "Geen signaal, controleer tv-kabel"

de coax kabel na kijken dat in de digicorder gaat  uit trekken en terug in stekken  of vervangen kijk de hdmi kabel ook na uit trekken en terug in stekken

0 Likes
Murre
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
Happy New Year! Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Digicorder-melding "Geen signaal, controleer tv-kabel"

Beste

Had recent ook een dergelijk probleem. Gezien ik mijn digicorder niet wilde vervangen (dan verloor ik de opgenomen programma's) verving ik enkel het aansluitgedeelte van de stroomkabel. Nu werkt alles terug zoals het hoort. Je kan in de telenetwinkel dit deel vd kabel omruilen. 

Murre

Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Digicorder-melding "Geen signaal, controleer tv-kabel"

hoi

 

2 vraagjes:

 

* heb je een AD2200?

> Zwarte recente decoder

 

* kan het zijn dat je deze melding enkel hebt bij opstart?

 

indien ja weet ik waarom

 

0 Likes
Peter17
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Jij bent af! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Digicorder-melding "Geen signaal, controleer tv-kabel"

Hallo , 

Ja heb een zwarte digicorder maar de melding blijft constant op het scherm staan én er pinkt een rood lampje op het display van de digicorder. Het komt gelukkig niet zo vaak voor . Ook heb ik mijn digicorder een half jaar geleden al eens vervangen omdat hij niet meer opstarten .

0 Likes