Beantwoorden
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Goedenavond forumleden, 

het is vanaf vandaag mogelijk om de nieuwste iPhone 11 te bestellen via de website van Telenet. 

Graag had ik willen vragen of iemand van jullie al ervaringen heeft bij het bestellen van toestellen die nog niet leverbaar zijn? 

Op de site van Telenet staat levering vanaf 20 september afhankelijk van de beschikbare voorraad. 

Als ik hem op de website van Apple rechtstreeks bestel, betaal ik 100 euro meer. Dus ik ben geneigd om hem op de Telenet website te bestellen. Op de site van Apple wordt de iPhone wel op 20 september geleverd. 

Heeft hier iemand ooit al een toestel besteld dat ging verschijnen? 

0 Likes
200 reacties
Laure
Experienced Beetjesweter
Berichten: 18
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Heb de mijne om 11u ontvangen (iPhone 11 64GB), dus ben nu wel tevreden, jammer dat sommige nog altijd moeten wachten 

0 Likes
Ayko
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Ik heb gisteren mijn iPhone 11 zwart 64 gb besteld. Wanneer denken jullie dat ik hem zal hebben?

0 Likes
Cathow
Professional Beetjesweter
Berichten: 25
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Geen idee! Ik heb mijn iPhone 11 paars de 19de besteld en heb nog steeds niks ontvangen..

0 Likes
RemiDem
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Schermafbeelding 2019-10-05 om 10.53.53.pngHeb hem 17/09 besteld en gisteren stond dit er.. Als ik op factuur klik dan opent er een pagina maar kan ik er niks op doen/zien. Heb ook nog altijd geen email gekregen van Telenet in verband met de gsm. Is er nog iemand met dit probleem? 

0 Likes
Cathow
Professional Beetjesweter
Berichten: 25
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Ik heb alleen een mail dat het betaald is.. nog geen factuur of t&t! Hoop dat het snel komt want ik wacht al bijna 3 weken en had hem allang kunnen hebben..

0 Likes
Dauwke069
Freshman Beetjesweter
Berichten: 10
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Ik heb onlangs gebeld en ze zeggen dat tot nu toe normaal alle gepreorderde toestellen zouden moeten afgeleverd zijn. Maar ik zit hier nu nog altijd te w88 op een toestel dat ik op 13/09 besteld heb.

0 Likes
Bennyvh
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Leesclubje starten? Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

klopt niet.. ik wacht al 3 weken op mijn 2 toestellen..

waarvan 1 in stock is volgens de site..

0 Likes
Dauwke069
Freshman Beetjesweter
Berichten: 10
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Denk ik ook want heb hem het eerste uur in de winkel gaan preorderen om zeker bij de eerste lading te zijn en zie nu. Zit nog altijd zonder pff had er wel wat meer van verwacht want nu is het niet echt een preorder meer.

0 Likes
Cathow
Professional Beetjesweter
Berichten: 25
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Ik wacht ook al bijna 3 weken.. die van mij is niet in voorraad maar als je 1 maand moet wachten eer je telefoon wordt geleverd...ik hoop echt dat ik hem de week dat komt geleverd krijgt.

0 Likes
Bennyvh
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Leesclubje starten? Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Idem, ik ga nu de 4de week in voor de gewone iphone 11 / 64gig in wit en paars..

 

0 Likes
Cathow
Professional Beetjesweter
Berichten: 25
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Dan zal ik nog 2-3 weken kunnen wachten.. ik bestel niks meer via Telenet.

0 Likes
Peter17
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Jij bent af! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Nooit of te nooit zal ik nog iets online bestellen bij telenet !! Waar trekt dit nu nog op ! In de telenet winkel waar ik hem online bestelde werd 2 a 3 dagen levertijd gezegd...het lijkt erop dat dit ongeveer MAAL 10 zal zijn. Heb eens ooit een telefoon van hun gekregen of ik nog 'content' was over hun diensten waarop ik de voortdurende prijsstijgingen eigenlijk aanklaagde ... en ik kon kiezen uit een aantal mogelijkheden waaronder een kookboek die ik een paar dagen nadien ontving. Ben eens benieuwd welke compensatie ik nu mag verwachten , uiteindelijk heb ik als trouwe klant wel al 20j op tijd betaald. Een organisatie als telenet met 2,8 miljoen mobiele klanten en 2,5 miljard omzet..3300 medewerkers en niemand die deze wachtende mensen een juiste leverdatum kan geven...SHAME ON YOU TELENET!!

0 Likes
Tommy3
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Ik heb op 04/10 de iPhone 11 128gb zwart besteld. Aangezien me dit een populaire keuze lijkt hoop ik dat de leveringen sneller zal gaan dan sommige hierboven beschrijven. Zijn er nog andere mensen hier die nog op deze combinatie zitten te wachten en sinds wanneer al? 

0 Likes
Cathow
Professional Beetjesweter
Berichten: 25
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Ik heb gister in de late avond rond 22 u een mail gekregen dat mijn bestelling verwerkt is. Ik heb de iPhone 11 64GB Purple besteld op de 19de sep dus heb bijna 3 weken moeten wachten. Ik ga wel nooit meer via Telenet bestellen. 

0 Likes
Fritesso
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

@Tommy3 Ik heb op 18 September om 19.00 uur een Iphone 11 Black 128 GB besteld. Deze is nog niet geleverd. Ik heb 1 standaard email ontvangen op 20 September:

Door het grote succes van dit type heeft Apple niet voldoende voorraad. Daarom kunnen we het toestel dat u besteld heeft op dit moment niet leveren. We begrijpen dat dit erg vervelend is en doen er alles aan om uw toestel zo snel mogelijk te leveren.
 
We houden u op de hoogte.
 
We verwachten de nieuwe levering van Apple binnen enkele weken. Uiteraard krijgt u als eerste uw toestel. Wanneer uw APPLE iPHONE 11 128GB BLACK bij ons vertrekt, ontvangt u een e-mail van PostNL met uw track & trace, zodat u uw levering kunt opvolgen.

 

In de email staan een aantal onwaarheden. Wij, de klanten, worden niet op de hoogte gehouden. 
Daarnaast heb ik mijn toestel helemaal niet als eerste ontvangen. 
Telenet zou eerlijk moeten communiceren over levertijden of als ze die niet kunnen verstrekken, met een eerlijk antwoord dat ze niet weten wanneer er geleverd gaat worden

 

Via Facebook messenger naar je bestelling vragen helpt ook niet. Je wordt aan het lijntje gehouden met een weder vraag van hun elke paar uur alvorens je een standaard antwoord krijgt dat zodra je een track en trace code gaat ontvangen als de telefoon verzonden is. 

 

Eerlijk is eerlijk, online lees ik dat er in Nederland dezelfde problemen zijn met leveringen. Alleen als je de telefoon bij Apple zelf besteld is deze zeer vlot (volgende dag leverbaar). Het is dat ik 100,- korting heb anders had ik hem allang bij Apple besteld (wat Apple natuurlijk wil). 
Apple levert weinig uit aan providers en (web)shops. 

Het zou Telenet sieren als ze (op basis van volgorde van bestelling) zouden communiceren of je snel je telefoon kan verwachten. 
Daarnaast is het teleurstellend en niet van deze tijd dat ik mijn bestelling niet kan wijzigen of annuleren via de website. Ze nemen mijn geld en geven er geen service voor terug.

Dit is de 2e keer dat ik dit bericht in (ongeveer) dezelfde bewoordingen type. De eerste keer was deze ineens verdwenen, sensuur?

0 Likes