Beantwoorden
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Goedenavond forumleden, 

het is vanaf vandaag mogelijk om de nieuwste iPhone 11 te bestellen via de website van Telenet. 

Graag had ik willen vragen of iemand van jullie al ervaringen heeft bij het bestellen van toestellen die nog niet leverbaar zijn? 

Op de site van Telenet staat levering vanaf 20 september afhankelijk van de beschikbare voorraad. 

Als ik hem op de website van Apple rechtstreeks bestel, betaal ik 100 euro meer. Dus ik ben geneigd om hem op de Telenet website te bestellen. Op de site van Apple wordt de iPhone wel op 20 september geleverd. 

Heeft hier iemand ooit al een toestel besteld dat ging verschijnen? 

0 Likes
200 reacties
Cathow
Professional Beetjesweter
Berichten: 25
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Welke had je besteld?

0 Likes
Michiel2000
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Heb ook mail gehad vannacht dat bestelling verwerkt is en ondertussen ook een track en trace. Is een kwestie van uren nu nog! 🙂 

0 Likes
Steven8
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Mijne 11 black 64gb is vrijdag geleverd. Je krijgt de dag ervoor in de avond een mail van Telenet dan je bestelling verwerkt is en snachts een mail van post nl met de track and trace en word dus die dag geleverd. Vind het wel kort om te zorgen er iemand thuis is want staat duidelijk op pakket niet bij de buren mag en niet aan de deur. Op het adres zelf moet het in ontvangst met handtekening 

0 Likes
reintjevos1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Ik heb eindelijk ook bericht van Telenet gekregen dat mijn bestelling verwerkt is. Vanmorgen heb ik bericht van Postnl ontvangen dat pakket vandaag geleverd gaat worden. Er komt dus beweging in.😃

0 Likes
Knightni
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Alles op zijn plek! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Vandaag trackntrace gekregen. 19 sept besteld. Wordt deze namiddag geleverd. iPhone 11 64GB zwart. Hopelijk jullie ook goed nieuws vandaag!

0 Likes
Laure
Experienced Beetjesweter
Berichten: 18
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Vannacht ook uiteindelijk track and trace code gehad, ze leveren tussen 12-16u. 

Michiel2000
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Net bericht gekregen, bezorging vertraagd, wordt nu morgen geleverd, tis altijd wel iets e 😒

0 Likes
Laure
Experienced Beetjesweter
Berichten: 18
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Hier juist hetzelfde...heb ze gestuurd met de vraag hoe dit kan. Zo blijf je maar wachten en blijf je speciaal thuis en leveren ze niet 

0 Likes
Knightni
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Alles op zijn plek! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Hier ook bericht: VERTRAAGD
Morgen pas levering...
Nu zijn ze er echt mee aan het lachen ze... Echt, Telenet, deze actie trekt op niks... Als ik dit op voorhand had geweten, had ik gewoon bij Apple besteld, dan had ik hem vorige week dinsdag al.
Morgen ben ik niet thuis, dus... Goe ze!! 😡

 

Tags (2)
0 Likes
Cathow
Professional Beetjesweter
Berichten: 25
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Ik heb nog geen mail gekregen ...

0 Likes
Cathow
Professional Beetjesweter
Berichten: 25
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Zou het mogelijk zijn dat ik nog lang moet wachten? Op de site staat dat de mijne, de paarse 64GB, nog steeds niet op voorraad is en ik wacht al 2 weken. Ik heb eerlijk gezegd geen zin om nog eens 2 weken te wachten. Als ik 'm via Apple had besteld, had ik de iPhone al gehad.. ben het wachten echt bei!

0 Likes
Dauwke069
Freshman Beetjesweter
Berichten: 10
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Ik ben het w88 ook echt beu. Heb ook nog altijd niets ontvangen van t&t. Heb 13 sept bestelt om 15u. Ik ken iemand die dezelfde iphone (iphone11 128gb black) bestelt heeft 2 dagen later en heeft hem wel al in huis. Hoe kan dit?

0 Likes
Peter17
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Jij bent af! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Iphone 11 Black 128Gb besteld op 21/09 , 3 keer gebeld , niemand kan me nu een termijn geven van levering...zo te lezen in dit forum komen de bestelling druppelsgewijs aan...vraag me af waarom ook dit (problemen met levering, gemiddelde levertijd,...)niet als info kan gegeven worden bij 'mijn bestellingen' want nu weet je NIKS . Uiteindelijk betaal je voor iets en krijgt zelfs geen degelijke info. Hopelijk is de 12 niet uit voor mijn iPhone 11 wordt geleverd 🙂

Bennyvh
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Leesclubje starten? Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Besteld op 18/09 de gewone versie, zelfs in stock op webshop maar nog altijd niets ontvangen..

enkel geld van de rekening en mail dat het betaald is..

en ook op de 20ste mail gehad dat het toestel toen niet binnen was..

Niet zo'n ramp tenzij je natuurlijk met een defect toestel zit en echt een nieuwe nodig hebt..

0 Likes
Knightni
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Alles op zijn plek! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Zonet mijn iPhone 11 64GB ontvangen met PostNL. Besteld 19 sept, 2 okt ontvangen...

Hopelijk voor jullie ook goed nieuws één van de uren/dagen 👍

 

Tags (2)
0 Likes