Beantwoorden
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Goedenavond forumleden, 

het is vanaf vandaag mogelijk om de nieuwste iPhone 11 te bestellen via de website van Telenet. 

Graag had ik willen vragen of iemand van jullie al ervaringen heeft bij het bestellen van toestellen die nog niet leverbaar zijn? 

Op de site van Telenet staat levering vanaf 20 september afhankelijk van de beschikbare voorraad. 

Als ik hem op de website van Apple rechtstreeks bestel, betaal ik 100 euro meer. Dus ik ben geneigd om hem op de Telenet website te bestellen. Op de site van Apple wordt de iPhone wel op 20 september geleverd. 

Heeft hier iemand ooit al een toestel besteld dat ging verschijnen? 

0 Likes
200 reacties
Rabbit1986
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

128gb.

gisteren aangekomen rond 16u

Laure
Experienced Beetjesweter
Berichten: 18
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Iemand die al zijn iPhone 11 heeft gekregen en de 18de heeft besteld?

0 Likes
Cathow
Professional Beetjesweter
Berichten: 25
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Ik heb die de 19de besteld. Denk voor volgende week of de week erna..

0 Likes
Fred17
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Ik had mijn iphone 11pro max 18september besteld, heb hem vrijdag 27september aangekregen, qua levertijd is dat best oké. Maar heb nooit 1 mailtje terug gekregen op tal van mijn vragen. Ze zullen gedacht hebben “hier is uwe telefoon,zagertje” 😅

Laure
Experienced Beetjesweter
Berichten: 18
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Ja ik wacht nu ook al 10 dagen. Voor geen exacte leverdatum te krijgen is dit wel lang. Je hebt ook geen dag om uit te kijken en je moet zien dat er iemand last minute thuis is als ze leveren

0 Likes
Pika
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

iPhone 11 64GB besteld op 22/09, nog steeds niets ontvangen... (ook geen track&trace code)

0 Likes
Cathow
Professional Beetjesweter
Berichten: 25
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Ik denk dat ze deze week geleverd zullen worden. Ik zie net dat er al een aantal kleuren van de 11 & 11 pro op voorraad zijn. Ik heb de 11 in paars besteld maar die is jammer genoeg nog niet in voorraad.. 

0 Likes
Cathow
Professional Beetjesweter
Berichten: 25
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Ik heb die de 19de besteld, ik heb wel een mail gekregen dat ik ze als “eerste “ zal krijgen als er een nieuwe levering is.

0 Likes
Laure
Experienced Beetjesweter
Berichten: 18
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Ja heb deze mail ook gehad vorige week, zeggen ze wss tegen iedereen...

0 Likes
reintjevos1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Ik heb de 20ste besteld, maar tot nog toe nog niks ontvangen, geen mailtje, geen track and trace, niks. men zou toch wel iets moeten laten weten, vind ik.

0 Likes
Laure
Experienced Beetjesweter
Berichten: 18
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Idd, of op zen minst een schattig van hoe lang het zou duren. Want enkele weken vind ik nu toch wel heel breed gezien

0 Likes
Cathow
Professional Beetjesweter
Berichten: 25
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Klopt! Ik had Telenet donderdag een bericht gestuurd en kreeg vandaag pas een antwoord dat ze er geen datum kunnen opzetten

0 Likes
Michiel2000
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Hoop ook echt dat ik hem in de loop van de week krijg. Heb 17 september de 11 64gb zwart besteld en ben het wachten echt wel wat beu.. vooral omdat ik dringend een nieuwe gsm nodig heb.

0 Likes
RemiDem
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Ik heb net als jou dezelfde gsm besteld op dezelfde datum en ook nog altijd geen factuur of andere mail gekregen.. Telenet moet daar toch wel een antwoord op kunnen geven of tenminste een schatting.. maarja ;(

0 Likes
Laure
Experienced Beetjesweter
Berichten: 18
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Net een mail gehad da de zending verwerkt is. Wel nog geen track and trace code ontvangen, duurt dit nog lang dan? 

0 Likes