24762
netweters
|
152519
antwoorden
|
20715
vragen
|
Hoi,
Heb gisteren gemerkt dat een nieuwe dag in de tvgids op digicorder begint om 8 s’morgens.
Is er daar een reden voor?
Kan ik dat zelf veranderen naar 00U?
Is een beedtje verwarend als je reclame van een programma ziet, vb morgen om 4.30 en eingelijk moet je dan kijken bij vandaag.
thx
Ook lopen de programma's soms niet overeen met de uren, soms heb je dat in het menu een programma in het midden van het volgend programma begint, ook niet goed voor een opname.
Als ik op de afstandsbediening ( huisje)tik-(tvgids),verspringt die per 30 minuten 23.30- 00.00 en gaat naar de volgende dag en niet naar 08.00 uur,idem met de snel vooruittoets (links bovenaan) om naar volgende dag te gaan.
Ben je doorlopend aan het opnemen ?.
@Moaner schreef:Als ik op de afstandsbediening ( huisje)tik-(tvgids),verspringt die per 30 minuten 23.30- 00.00 en gaat naar de volgende dag en niet naar 08.00 uur,idem met de snel vooruittoets (links bovenaan) om naar volgende dag te gaan.
Ben je doorlopend aan het opnemen ?.
Ja, dat wel, maar het gaat bijvoorbeeld om volgende situatie.
Je wil komende donderdagnacht om 3 uur een programma opnemen.
Dan zou je denken ik ga in de tvgids naar vrijdag (omdat 3 uur in de ochtend reeds vrijdag is) en duid het programma aan.
Niet dus, je moet naar de programmatie van donderdag gaan en dan helemaal doorschuiven naar 3 uur.
Heel eigenaardig is dat. In geen enkel ander toestel (2 satelliet ontvangers) die ik heb is dat zo, behalve de Telenet digicorder.