Beantwoorden
MartineM
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Wereld gedichtendag Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur!

Geen Dolby Digital op AD2200 digicorder

Ik heb net een digicorder AD 2200 en kan nu dus Netflix kijken op kanaal 600 maar desondanks ik de instellingen van de digicorder en de Netflix app op de digicorder op "dd doorsturen en Dolby digital aan" heb gezet krijg ik alleen stereo.
De digicorder is aangesloten met HDMI kabel naar de TV en een Optical digital audio naar de 5.1 versterker, in de display van de versterker komt ook gewoon stereo te staan i.p.v. Dolby Digital te staan. Ik heb ook geprobeerd om de digicorder met HDMI naar versterker en van versterker naar TV HDMI maar dat helpt niet. Kan iemand me hierbij helpen a.u.b?
 

Kan ook iemand me zeggen waarom ik een Franstalig forum krijg vanaf dat ik inlog ook al kies ik de taal NL en terwijl in de url dan taal NL staat?

0 Likes
9 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen Dolby Digital op AD2200 digicorder


@MartineM  schreef:

...
 Kan ook iemand me zeggen waarom ik een Franstalig forum krijg vanaf dat ik inlog ook al kies ik de taal NL en terwijl in de url dan taal NL staat?


Houd de Ctrl-toets ingedrukt en klik gelijktijdig op het vernieuwen icoontje in je browser (dat is een cirkelvormig pijltje).

 

Lukt het niet, dan welke brower gebruik je?

MartineM
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Wereld gedichtendag Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur!

Geen Dolby Digital op AD2200 digicorder

Ik heb het Franstalige probleem ondertussen gevonden, ik kon naar mijn instellingen en dan daar Mijn taal selecteren.

Tom1976
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Geen Dolby Digital op AD2200 digicorder

Dat is maar een half antwoord;

Kan je op een digicorder Netflix bekijken met Dolby digital, via de optische ingang van een 7.1 versterker? 

Bij mij lukt dat ook niet. Ik krijg stereo ipv het dd logo.

 

0 Likes
MartineM
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Wereld gedichtendag Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur!

Geen Dolby Digital op AD2200 digicorder

Ja ik had niet op oplossing mogen drukken denk ik, het voornaamste is nog niet opgelost. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het via de optical digital audio ook moet kunnen er is ook geen andere aansluiting behalve hdmi (en daar lukt het bij mij ook niet mee) op de digicorder. Voorheen keek ik netflix via een bluerayspeler en die had digitale coaxal en dan had ik wel dd dus ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen.

0 Likes
nawesi007
Freshman Weetjesweter
Berichten: 25
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Geen Dolby Digital op AD2200 digicorder

Ik heb nog nooit dolby digital gehad op bewuste digicorder. Volgens mij wordt enkel stereo geluid doorgestuurd. Digicorder staat op dolby digital maar geluid blijft steeds stereo 😡😡😡

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Geen Dolby Digital op AD2200 digicorder

menu tandwiel

digicorder

voorkeur

netflix

dolby digital plus

bevestigen

all geprobeerd IMG_20200905_232549 (2).jpg

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Geen Dolby Digital op AD2200 digicorder

menu tandwiel

digicorder

voorkeur

aansluitingen

dolby digital

nee of ja zetten

om te testen je weet maar nooit

0 Likes
nawesi007
Freshman Weetjesweter
Berichten: 25
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Geen Dolby Digital op AD2200 digicorder

Allemaal al geprobeerd, geen dolby digital.

Via blu-ray speler en Apple TV wel, dus aan wat ligt het dan ... 

Maar omruilen voor een tv-box, oh neen ! Enkel maar voor nieuwe klanten of ik moet betalen ook al ben ik meer dan 20 jaar trouwe klant. Ik heb het ver gehad met Telenet. 

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Geen Dolby Digital op AD2200 digicorder

kan je vanavond op npo 3  om 20.20 uur serie commando's

een test doen die zeden uit in dolby digital staat in beeld bij begin van serie neem het op als het niet werkt kan je de foto doorsturen naar telenet om te laten weten dat ook niet werkt

 

0 Likes