Beantwoorden
stefangroenen
Professional Meerweter
Berichten: 146
It's your ninth party! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Geen geluid bij opgenomen films of films uit Play More

Sinds recent heb ik het voor dat mijn digicorder geen geluid gaf bij het afspelen van een opgenomen film. Ook had hij het voor van een film uit de tv theek van play more. Een oplossing was wel de stekker even uit trekken en daarna deed hij het weer maar dit zou toch niet de echte oplossing mogen zijn. Heeft iemand dit ook al mee gemaakt en wat was de oplossing

Stefan Groenen
0 Likes
3 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Geen geluid bij opgenomen films of films uit Play More

@stefangroenen 

Dat is inderdaad niet DE oplossing. Maar als het slechts 1 keer of hooguit af en toe gebeurt is het wel EEN oplossing. Herstarten is altijd een noodoplossing.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
stefangroenen
Professional Meerweter
Berichten: 146
It's your ninth party! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Geen geluid bij opgenomen films of films uit Play More

Voorlopig is het nog maar bij 2 keer gebleven. Vind het heel raar er zijn geen updates gebeurd en er is hier aan de installatie niets veranderd. Of komt het dat hij te lang aan blijft en de software een fout heeft waardoor geluid niet meer werkt via HDMI

Stefan Groenen
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Geen geluid bij opgenomen films of films uit Play More

@stefangroenen 

Het kan een fout zijn die langzaam opbouwt.

Tot enige tijd geleden moest ik mijn tv-box elke 6 dagen herstarten. Reden: de zevende dag ging hij altijd in de fout.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes