Beantwoorden
Ex-Netweter

Geluid en beeld niet synchroon

Op de zender Prime Star HD en bij gehuurde films is het beeld en geluid meestal niet synchroon. Heel soms heb ik eens geluk en is het in orde maar maar dat is zelden. Aan de tv ligt het niet want al de rest zoals VTM,VT4,Prime Action enz. heb ik geen problemen. Ik huur nu veel minder films  gewoon door het feit dat dit heel storend is. Onlangs 5,95€ voor Star Wars en heb me meer zitten ergeren dan dat ik de film gevolgd heb 😞

Greetz

0 Likes
4 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Gebruik je misschien een surround systeem dat op jouw tv is aangesloten i.p.v. de optische geluidsuitgang van jouw digibox/digicorder ?

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Heb je er een geluidsinstallatie tussen zitten? Of is het werkelijk alleen de digicorder die is aangesloten op de TV?

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter

Nope. Digicorder rechtstreeks op tv. Bij mij ligt het al niet daar moet ik aan niet twijfelen moest het op alle zenders zijn ok maar tis juist op Prime Star en men gehuurde films

0 Likes
master-magic01
Freshman Veelweter
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... BINGO!

Misschien probleem met dolby geluid op je ontvanger of de hdmi kabel die niet ondersteund word door de telenet box.

0 Likes