Beantwoorden
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Geplande opnames buren van maandag 16 mei.

Beste, 

ik ben een trouwe fan van buren op 1. Dit staat bij mijn geplande opnames. 

Toevallig merkte ik vandaag op dat de aflevering van buren niet aan het opnemen was terwijl ze wel delijk bezig was. Ik heb deze dan gelukkig nog manueel kunnen opnemen. 

Om zeker te zijn dat dit niet enkel bij mij was heb ik mijn ouders getelefoneerd aangezien ik weet dat zij dit ook volgen. En inderdaad, bij hun is de opname ook niet gestart. Dit is niet de eerste keer dat ik zo een probleem heb. Zijn er nog mensen hier op het forum die dit al meegemaakt hebben? 

Kan iemand van Telenet hier meer informatie over geven? 

0 Likes
5 reacties
olifant00
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Geplande opnames buren van maandag 16 mei.

komt omdat de Giro vrijdag langer heeft geduurd en de aflevering van buren van vrijdag is verschoven naar maandag.  in de tv gids staat bij buren de hoeveelste aflevering wordt uitgezonden, en doordat die verschoven is naar maandag stond daar dus het afleveringsnummer van vrijdag bij, je digicorder denkt dan dat ie die aflevering vrijdag al heeft opgenomen, wat ie in feite ook heeft gedaan, alleen heb je die dag het einde van de giro staan ipv buren, en neemt dus de aflevering niet opnieuw op.

dit zul je nog tegekomen met andere programma's die genummerd zijn en door een of andere verplaatst zijn van datum, je digicorder zal die ook niet opnieuw opnemen

 

vroeger had je het probleem dat als zenders zoals "vier" series herhalen, je digicorder die series weer opnieuw opnam, dit hebben ze kunnen veranderen, met als negatief effect dat series die verschoven worden niet opgenomen worden

0 Likes
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Geplande opnames buren van maandag 16 mei.

Dus daar is dan geen oplossing voor? 

0 Likes
olifant00
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Geplande opnames buren van maandag 16 mei.

denk het niet wel kan je in de tvgids zien of het programma dat je opneemt wel degelijk die dag gaat opnemen, staat het symbool wit dat wordt het gewoon opgenomen, staat het grijs dat weet je wel dat het in de lijst staat van geplande opnames maar wordt het die dag niet opgenomen, je kan dan wel nog altijd opgeven dat ie het wel moet opnemen nadeel is dat je dat dan eigenlijk dagelijks moet doen. komt nu natuurlijk niet zoveel voor, maar met sportwedstrijden die uitlopen heb je natuurlijk meer kans dat het voorvalt als je "play" of "play more" hebt kan je een week teruggaan en het alsnog bekijken vanuit de tvgids
0 Likes
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Geplande opnames buren van maandag 16 mei.

Ik betaal al elke maand genoeg voor mijn Telenet factuur. Ik verwacht dan ook een bepaalde kwaliteit en service van hun. Volgens mij ben ik niet de enige persoon met dit probleem. Het is makkelijk om te zeggen neem dan een extra play of play more erbij zodat dit probleem niet meer voorkomt. 

Zoiets zou gratis moeten kunnen voor de klanten. 

 

fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Geplande opnames buren van maandag 16 mei.

Weet iemand toevallig of het gisteren buren was op Een? Ik had dit weer bij mijn geplande opnames gezet maar het heeft weer niet opgenomen. Ik heb eveneens naar mijn ouders gebeld en die hadden het ook geprogrammeerd maar is uiteindelijk ook niet opgenomen. Kan iemand van de Telenet community dit even bekijken? 

0 Likes