|
25.753
netweters
|
159.428
antwoorden
|
|
21.491
vragen
|
Vandaag merkte ik tot mijn ontsteltenis dat al mijn geplande opnames verdwenen zijn, niets is dus opgenomen. Zeer frustrerend ookal omdat dit niet de eerste keer was. Wat is de reden hiervan? Neen was de hele dag thuis, en heb geen kinderen of kabouters die heimelijk een reset gedaan hebben.
ik overweeg om van provider te veranderen!!
@Ex-Netweter schreef:Ik overweeg om van provider te veranderen!!
Ga dan niet naar Proximus want daar gebeurt dat ook dat geplande opnames verdwijnen, je moet maar eens in de Proximus forum rondneuzen.
IK heb het deze week ook tweemaal voorgehad dat AL mijn geplande opnames van verschillende reeksen verdwenen waren (zwarte digicorder AD2100).
Wat is de oorzaak hiervan, en hoe dit op te lossen?
Mvg
Robert Willemsens
Hierbij wat meer uitleg. Gisteren waren al mijn geplande serie opnames verdwenen en slechts opgenomen t.e.m. 15/08/2017 (niet meer gekeken wegens vakantie). Gisteren (18/08) alles opnieuw gepland t.e.m. 31/08 (is dus twee weken verder). Vandaag stel ik vast dat niets meer gepland staat vanaf 01/09. Plant dus niet meer automatisch verder na twee weken, waardoor er na verloop van twee weken niets meer gepland staat.
Vermoedelijk doet dit fenomeen zich waarschijnlijk voor sedert de update invoering van het nieuw tv-menu.
Graag een oplossing a.u.b.