Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Geprogrammeerde opnames annuleren gaat niet

Ik heb een paar opnames manueel geprogrammeerd : bv. elke week van 4 tot 5 uur opnemen op CNBC op zondag.Dit wordt ook gedaan.Echter , het programma dat ik zo opnam , bestaat niet meer.Deze opdracht om op te nemen kan ik maar niet annuleren.Ik moet telkens naar die dag gaan en elke keer opnieuw annuleren.Wat nu ? 

0 Likes
5 reacties
DimitriD
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
It's your eighth party! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pionier

Geprogrammeerde opnames annuleren gaat niet

Hey Alien,

 

Probeer eens om je serieopname te verwijderen door op je afstandsbediening op 'delete' te drukken als je de serieopname geselecteerd hebt bij geplande opnames.

 

Grts

D

0 Likes
Ex-Netweter
 

Geprogrammeerde opnames annuleren gaat niet

Als ik dat doe , wordt enkel deze ene geplande opname gewist , niet de serie.Werkt dus niet

0 Likes
Bassetto
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! It's your first party!

Geprogrammeerde opnames annuleren gaat niet

Ik heb het zelfde probleem : dagelijks geplande manuele opname kan enkel dag per dag geannuleerd worden. Ik neem elke nacht 'journal afique' op. Aangezien dit niet als serie kan geprogrammeerd worden,  deed ik het manueel, van middernacht  tot 3 uur, want het uitzendbureau varieert nogal. Op zekere dag wilde ik het aanvangsuur iets vervroegen (8 minuten) , maar sedertdien neemt mijn digicorder dit 2 keer tegelijk op, één maal 180 minuten, tegelijk nog eens hetzelfde 188 minuten.

Binnenkort ga ik voor 5 weken naar Afrika, en zou liever gedurende die periode dit journal niet meer opnemen, en andere zaken wel. 

Ik zie me nu genoodzaakt 70 geplande opnames 1 voor 1 te annuleren.  Daar moet toch een betere oplossing voor bestaan?

0 Likes
vdw
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Geprogrammeerde opnames annuleren gaat niet

 
0 Likes
vdw
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Geprogrammeerde opnames annuleren gaat niet

zelfde probleem maar met ring tv.

0 Likes