Beantwoorden
KarelV
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Heeft mijn tv een DVB-C tuner?

Hallo, Ik weet niet of dit TV toestel van Q Media QLC32D6FAD-TL een DVB-C tuner heeft zodanig de signaalswitch kan gebeuren. Heeft iemand hier een handleiding van. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten,

Tags (2)
0 Likes
2 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Heeft mijn tv een DVB-C tuner?

@KarelV 

Ik vind geen handleiding van dit toestel. Ik vind wel een oude Makro folder van 2011 me dit toestel, maar ik zie niets van welke tuner. In die tijd werd doorgaans een DVB-C tuner niet vermeld. Officiëel kon je die hier geen DVB-C tuner gebruiken, in werkelijkheid wel voor het beperkt aantal vrij te ontvangen zenders.

Normaal heeft uw toestel een plaatje, met hopelijk de vermelding van welke tuner. Daarvoor moet je de achterkant van de tv bekijken. Als het plaatje in het Frans is en er staat TNT, dan betekent dit dat het een DVB-T tuner heeft en dit volstaat niet.

 

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Heeft mijn tv een DVB-C tuner?

best de tv starten uit fabrieksinstellingen

en de stappen rustig af gaan

en de volledig band laten af gaan

je weet maar nooit

 

https://www.netweters.be/t5/Hardware-instellingen/Hoe-Q-Media-tv-toestel-instellen-voor-signaalswitc...