Beantwoorden
waterrat1978
Freshman Meerweter
Berichten: 92
Full speed writing! De vlam zit erin. Goed bezig! Say what?!

Interactiviteit van Digicorder is weggevallen

de interactiviteit van mijn digicorder is weggevallen.vast internet werkt wel,gewoon digitaal tv-kijken werkt zowiezo ook nog.
al mijn opnames staan nog op mijn digicorder,en ik kan mijn opnames nog bekijken.

ik kan wel nog films uit de play more-catelogus opvragen,ik kan ook de films starten met kijken.
maar de epg tv-gids gaat geen 2 dagen meer vooruit in de tijd(en ook geen 14 dagen).

ivm terugkijk-tv
ik kan de epg-gids maar tot gisteren achteruit raadplegen(niet tot eergisteren),
maar de terugkijk-tv werkt als ik iets wil opvragen van gisteren.
ik kan geen 2 dagen achteruit in de tijd de epg tv-gids raadplegen.

ik heb nog een zwarte telenet-modem uit 2016.in 2016 is de installatie gebeurd door een telenet-technieker.

ik heb zowel de modem als de digicorder minstens 20 seconden zonder stroom gezet.
nadien eerst de modem opnieuw opgestarrt,tot alle gewenste lichtjes opnieuw brandden.
nadien heb ik ook de digicorder opnieuw opgestart,en het zandlopertje zijn werk laten doen.

maar ik kan in de epg tv-gids nog altijd geen 2 dagen vooruit in de tijd,max 1 dag vooruit in de tijd.


 

Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: digicorder niet interactief(kan wel films opvragen)

 

0 Likes
2 reacties
waterrat1978
Freshman Meerweter
Berichten: 92
Full speed writing! De vlam zit erin. Goed bezig! Say what?!

Interactiviteit van Digicorder is weggevallen

ik merk net dat ik via telenet.tv op de vaste pc,de epg tv-gids zowiezo tot 1 week vooruit kan raadplegen,verder heb ik niet nagekeken.
via telenet.tv(vaste pc),kan ik ook opnames inplannen.
heb het nog eens gecheckt op de digicorder,het probleem is daar nog hetzelfde.

 

0 Likes
waterrat1978
Freshman Meerweter
Berichten: 92
Full speed writing! De vlam zit erin. Goed bezig! Say what?!

Interactiviteit van Digicorder is weggevallen

ik heb deze namiddag gemerkt dat alles opeens weer terug werkte van interactiviteit.
het was blijkbaar een tijdelijk probleem.