Beantwoorden
Nicole007
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
All I want for X-mas is YOU It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Ir extender werkt niet

Hallo, ik heb eergisteren mijn digicorder moeten omruilen wergens defect oude digicorder, maar nu werkt mijn IR extenter niet meer zoals het moet, ik heb een extender van Marmitek 

Heb het cabeltje al op alle mogelijke plaatsen geplaatst en soms doet ie het 1 of 2 maal en dan terug niet

Is het mogelijk dat ik niet op de juist plaats zit of kan er iets anders aan de hand zijn heb hier een schema gevonden maar op die plaats gaat het ook niet

Wat kan ik nu nog doen om dit probleem op te lossen ?

Tags (2)
0 Likes
5 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Ir extender werkt niet

Hoi 🙂

 

Mogelijk zit de extender een beetje scheef. Je kan de exacte locatie van de IR ontvanger zien door met een zaklamp op de digicorder te schijnen en dan zou je een ledje moeten zien zitten. Dat is de ontvanger.

 

Kijk ook even of alles juist is ingestoken en of de IR ontvanger nog juist staat.

 

Laat even weten of dit lukt of niet. 🙂

 

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Nicole007
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
All I want for X-mas is YOU It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Ir extender werkt niet

Hey

 

Ik heb dat trachten te doen met een zaklamp schijnen om de juiste positie te vinden maar kon niks ontdekken

Wel een klein groen lichtje maar ook daar doet hij het niet

 

Ik heb ook alles nagekeken zelfs de cabels veranderd maar ook geen resultaat

 

Dus ben einde raad een beetje en een nieuwe extender bestellen zal ook niks uitmaken daar hij het bij de andere apparaten wel doet

 

Zucht 

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Ir extender werkt niet

De sensor zou linksonder van het groene lichtje moeten zitten. Als je daar met een zaklamp schijnt zou je een vreemd uitzient rond bolletje moeten zien.

 

Daar moet je de sensor plakken. Probeer eens of het daar wel werkt?

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Nicole007
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
All I want for X-mas is YOU It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Ir extender werkt niet

Ok zal ik eens proberen laat nog wel iets weten maar zal pas morgen zijn

Prettige feestdagen 

 

0 Likes
Nicole007
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
All I want for X-mas is YOU It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Ir extender werkt niet

Hallo

Na veel zoek werk heb ik toch een plaats gevonden (zoals je zei linksonder het groene oogje) waar hij werkt nog niet optimaal moet soms enkele malen drukken om reactie te krijgen maar beter krijg ik het niet dus voorlopig zo verder doen

Denk eventueel een andere ir extender te kopen van marmitek waar je het ontvangertje er niet moet op plakken maar in de buurt leggen in de kast, dit zou volgens een vriend beter werken

In elk geval bedankt voor je hulp en nog prettige feesten

0 Likes