Ik heb net een CI+ kaartje gaan halen voor installatie van digitale zenders op mijn oude LG tv, type 42LW4500
Ik weet dat ik normaal eerst de zenders moet scannen om de installatie te voltooien, maar het automatisch scannen heeft helemaal geen opties om een bepaalde frequentie of kanaal te selecteren en geeft automatisch Antenne aan... ik heb enkel de optie om "SECAM L zoeken' te activeren of niet.
Ik dacht dat dit misschien was omdat er nog een oude sofware versie op stond, maar na het updaten van de firmware etc, blijft dit de enige optie.
Ook bij het terugzetten van fabrieksinstellingen krijg ik nergens de optie om bv Telenet of Digitale TV te kiezen.
Is deze tv gewoon te oud? (stond nogthans op de lijst van Telenet van TV's die ondersteund zijn)
Als ik de CI+ module installeer, krijg ik via de opties wel een mogelijkheid om kanaal 22 in te geven, maar dit doet voor de rest niets. Bij Telenet settings van de kaart zie ik wel dat deze niet geactiveerd is, maar weet dus niet of dit iets bij Telenet is, ofwel dat dit gewoon is omdat ik die digitale kanalen dus niet eerst gescanned heb. (ik vind enkel de oude analoge kanalen, waar sinds vandaag de boodschap staat dat die niet meer beschikbaar zijn)
Wie kan er mij verder helpen? 😉
Alvast bedankt,
Geert
Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: LG 42LW4500 geen digitale kanalen Telenet met kaartje