Beantwoorden
Femkedcp
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1

Lange wachttijd voor aansluiten aftakkabel

Beste Netweters,

 

Na heel wat aansluitproblemen bij de concullega's hebben we beslist om klant te worden bij Telenet in ons nieuwe huis.

In Februari heb ik mijn bestelling geplaatst waarbij er heel snel een 1e technieker langs kwam om de installaties te voorzien.

Deze technieker deelde ons mee dat de aftakkabel door een andere technieker moet aangesloten worden. Oké, geen probleem voor ons, Telenet zou ons contacteren om een datum af te spreken.

2 weken later nog steeds geen nieuws van Telenet dus zelf contact opgenomen. Blijkbaar zijn we niet ingepland en na veel vijven en zessen en foutieve  datums doorgekregen te hebben krijgen we als definitieve aansluit datum 5 juni  door. 

Dat is welgeteld 4 maanden wachten voor ons aan te sluiten?!

Ondertussen zijn we verhuisd en hebben we ons in een Tadaam-Tadaam-abonnement aangeschaft om de periode te overbruggen.

Duurde deze aansluitperiode ook zo lang bij jullie En bestaat er een kans dat er iemand vroeger kan komen om dit aan te sluiten?  Of kan dit eventueel iemand anders komen aansluiten?

Bedankt voor jullie hulp!

Tags (1)
0 Likes
2 reacties
Ex-Netweter
 

Lange wachttijd voor aansluiten aftakkabel

Kort antwoord: CORONA.

Momenteel worden techniekers enkel voor dringende zaken uitgestuurd.

IEDEREEN moet niet noodzakelijke verplaatsingen beperken!

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Lange wachttijd voor aansluiten aftakkabel

Mijn zonnepanelen zijn in oktober geïnstalleerd, de aanmelding gebeurde in november en in februari keurde Fluvius de aanmelding goed. Ik maakte een afspraak voor 24 maart voor digitale meters te installeren.

 

Nu kijk ik vandaag en blijkt dat de afspraak niet doorgaat... door Corona. Dit is niet de enige afspraak die werd afgezegd, allemaal om dezelfde reden. Dat zal niet anders zijn bij Telenet. Even geduld dus...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes