Beantwoorden
vickyvincent
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Mijn TV opent niet meer op de Digicorder

hallo,

sinds gisteren kunnen we mijn tv niet meer openen. Er komt op : er is een technisch probleem probeer later opnieuw...deze morgen telefonisch contact alles terug opgestart en gerest. probleem blijft. al de rest werkt wel , tv gids ,opnames kan enkel niets in mijn favorieten steken.  ze stellen voor om de digicorder om te ruilen. is dit de enige oplossing?

Daarstraks probeerde ik tv theek te openen en ik kreeg een scherm: we stellen u de nieuwe tv theek voor.  plots verdween dit en nu terug gewoon scherm. iemand die mij raad kan geven alvorens de digicorder om te ruilen?

Alvast bedankt  gr Vicky

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: optie mijn tv opent niet meer

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2256
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Mijn TV opent niet meer op de Digicorder

Werkt uw internet nog?

Heb je de TV gids voor meer dan 2 dagen?

Is de digicorder direct verbonden met uw Telenet modem/router met een UTP kabel?


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
vickyvincent
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Mijn TV opent niet meer op de Digicorder

hey, ja alles werkt en is aangesloten tis enkel die functie mijn tv dat niet werkt, kan ook via de tv gids niets meer in mijn favorieten steken heel bizar.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Mijn TV opent niet meer op de Digicorder

Trek de stroom stekker 5 min uit van de decoder en laat rustig opstarten

doe dit ook met de modem kijk ook eens de kabels na in stekken en uit trekken kan ook helpen