Beantwoorden
SomethingHere
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
π-DAY! Jij bent af! Primeur! De kop is eraf!

Ongevraagde ondertitels BBC

Op BBC blijven de ondertitels zichzelf aanzetten na het pauzeren en er is geen manier om deze uit te zetten. Bij opnames moet ik de opname eerst terug uitzetten na wat afspelen en dan verder kijken of ik word ook geforceerd om ondertitels te lezen. De TXT knop springt tussen opties voor ondertitels, maar er is geen ‘uit’ optie. Zeeer vervelend en ik vind geen oplossing...

Tags (1)
0 Likes
7 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ongevraagde ondertitels BBC

1. Hoe kijk je naar BBC? Met Digicorder/Digibox, met de nieuwe TV Box of DVB-C (met een kaartje).

2. Bedoel je BBC Entertainment die standaard op kanaal 26 staat of een andere?

0 Likes
SomethingHere
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
π-DAY! Jij bent af! Primeur! De kop is eraf!

Ongevraagde ondertitels BBC

Via de digicorder op kanaal 120/121 (bbc one en two). Ben niet zeker of het de ‘nieuwe’ digicorder is, hij is van november 2017 als dat enigsinds helpt....

0 Likes

Ongevraagde ondertitels BBC

@SomethingHere  kijk eens bij instellingen of u daar iets kan aanpassen.

Jos

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ongevraagde ondertitels BBC

Kijk eens bij Instellingen, Digicorder, Voorkeuren, Taal. Staat Permanente ondertitels op Ja? 

cercle
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Star Wars Day

Ongevraagde ondertitels BBC

had ik ook

kies in de taalinstellingen bij ondertitels voor eerste taal ondertitels nederlands en voor tweede taal ondertiels ook nederlands, die staat hoe raar het ook is op "engels". na aanpassen was het voor mij ook opgelost

wil je liever op engels laten staan heb je nog een optie

als je op de zender bent, klik dan op je afstandbediening 2x op  "ok", kies "taal wijzigen"  je ziet daar "ondertitels" staan.  met 2 opties "uit" en "uk", kies "uit", deze optie is wel niet permanent, als je zapt en weer naar bbc gaat zul je dat weer moeten op "uit" zetten

 

SomethingHere
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
π-DAY! Jij bent af! Primeur! De kop is eraf!

Ongevraagde ondertitels BBC

Inderdaad, na fiddlen met deze instellingen is het eindelijk weg! Vervelend wel, ik snap waarom maar het was geen makkelijke oplossing om logisch uit te denken!

 

dsnkjewel iedereen!

Ongevraagde ondertitels BBC

@SomethingHere  1 belangrijke tip zoals ik steeds blijf aanraden, bij problemen kijk eerst de instellingen na.

en zeker bij updates er kan altijd iets mislopen.

Jos