Beantwoorden
Franka49704
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
De vlam zit erin. Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Opname starten op BBC2 onmogelijk

Wat is me dat nu weer, ik kijk rechtsreeks naar WK snooker op BBC2 en wil het verder opnemen maar wat ik ook die, op de opname knop drukken of via de menu de opnale beginnen, niets werkt! Decoder herstart, niets...andere zenders wel op te nemen...wat is me dat de laatste paar maanden Mr Telenet? Zeer ontgoocheld dat je zelfs een zender niet meer kan opnemen...wat een waardeloze provider zijn jullie op korte tijd geworden? Ervoor was ik super tevreden, nooit ergens last van gehad maar dit voelt als een beetje vrijheid afnemen ..

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Bbc2

0 Likes
4 reacties
Franka49704
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
De vlam zit erin. Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Opname starten op BBC2 onmogelijk

Update: gelukkig, na een uur lukt het weer wel maar ondertussen wel een uur gemist, dat het bergaf gaat bij Telenet neem ik niet terug, de telemeters doen nog steeds raar. Zou willen overschakelen van Wigo35 naar One plus maar ik lees toch nog over heel wat problemen ivm activatie en modemproblemen, ook wil ik graag mijn oude decoder dan nog houden maar zal dan misschien verplicht moeten overschakelen naar een TV box of niet?

0 Likes
Franka49704
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
De vlam zit erin. Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Opname starten op BBC2 onmogelijk

Ik bedoelde One Up 😀

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opname starten op BBC2 onmogelijk

Je kan gerust bij je Digicorder(s) blijven, zolang Telenet televisie verdeelt via dvb-c.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Opname starten op BBC2 onmogelijk

Trek de stroom stekker eens 5 min uit  en doe dit met de modem ook

laat hem rustig opstarten

0 Likes