Beantwoorden
StevenMighty
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
YEAH! CAPSLOCK DAY! Goed gevonden! It's your fourth party! It's your third party!

Opnames van de digicorder gewist

Vorige nacht nog niets aan de hand, daarnet zet ik digicorder aan... Alle opnames gewist, vrije schijfruimte terug 100%! Ik had in de voorbije 4 jaar 50% aan opnames bijgehouden die ik koesterde, alles foetsie! Hoe kan dit zomaar uit zichzelf gebeuren???

0 Likes
4 reacties
BenBaetens
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
WOW, overzichtelijk! Warming up? π-DAY! O dierbaar België..

Opnames van de digicorder gewist

beste @StevenMighty,

 

Ik vrees dat je harde schijf het begeven heeft waardoor je opnames allemaal weg zijn...

Ik heb vroeger ook iets gelijkaardig meegemaakt en bleek dat mijn harde schijf defect was en dat ik deze moest gaan omruilen (was bij mij gehuurd).

 

mvg

0 Likes
StevenMighty
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
YEAH! CAPSLOCK DAY! Goed gevonden! It's your fourth party! It's your third party!

Opnames van de digicorder gewist

Bedankt Ben,

 

ik ben ondertussen naar een telenet center geweest waar ze me hetzelfde vertelden en ik een nieuw toestel meekreeg om te huren tot er een nieuwe digicorder met cloud uitkomt volgend jaar. Op de vraag of ze dat niet wat snel vonden dat een harde schijf het zo snel begeeft, zeiden ze dat dit de standaard levensduur is... Smiley Onverschillig Ik had gewild dat ik dit had geweten voor ik ooit iets opnam om te bewaren, dan had ik mijn vcr met cassettes wel weer bovengehaald, die hebben me tenminste nooit in de steek gelaten...

 

Groeten Steven

0 Likes

Opnames van de digicorder gewist

Ok u was de bestanden kwijt, maar deed hij het nadien nog opnemen enz.dan is daarom de harde schijf niet stuk, maar dan is door een of andere reden een herstel gebeurt waardoor alles gewist word.

Jos

0 Likes
StevenMighty
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
YEAH! CAPSLOCK DAY! Goed gevonden! It's your fourth party! It's your third party!

Opnames van de digicorder gewist

Dag Jos,

 

neen, opnames plannen of manueel opnemen kon ook niet meer. De harde schijf was dus echt helemaal dood.

 

Groeten Steven

0 Likes