Beantwoorden
Pyfferooney
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Opnames verdwenen

Onze 10 maand oude dochter heeft deze ochtend op allerlei knopjes geduwd op de digicorder. (Niet de afstandsbediening) Plots begon een soort update. Toen we vanavond de digicorder opstartten, bleken alle opnames gewist te zijn. Is er een soort toetsen combinatie waarmee de harde schijf gewist wordt? Kan dit ongedaan gemaakt worden zodat we onze opnames terug hebben? 

Thx

0 Likes
3 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Opnames verdwenen

@Pyfferooney     Er is inderdaad een toetsencombinatie die dat doet en er is helaas geen weg meer terug.

 

Zie  https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/opnieuw-naar-fabrieksinstellingen-zonder-toegang-tot-tv-me...

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Pyfferooney
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Opnames verdwenen

Bedankt voor je antwoord, ik heb de link bekeken. Het lijkt dus logisch dat onze geplande opgenomen series blijven staan en dat onze aangepaste zender nummering blijft. Maar het zou toch wel heel toevallig zijn dat een baby die toetsen combinatie exact indrukt zeker? Dat blijven duwen op exit vind ik niet geloofwaardig

 

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Opnames verdwenen

Zo lang moet je dat niet inhouden hoor.

Is het dan geloofwaardiger  dat het ene niets met het andere te maken heeft en dat de digicorder spontaan zijn harde schijf wist net nadat je baby op knopjes geduwd heeft? 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes