Beantwoorden
KiCKFliP
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Smile! Primeur! It's your third party! It's your second party!

PS4 Pro & Telenet iDTV Recordings

Ik merkte een week of wat geleden dat in de mediaspeler van mijn PS4 naast de usb-schijfjes ook een andere 'mediadrager' vermeld wordt: DC xx:xx:xx. Ik gebruik voor de laatste zes karakters 'x'-jes omdat ik niet weet of ik anders te veel persoonlijke info online zwier.

Als ik de mediadrager aanklik dan staat in de volgende folder: Telenet iDTV Recordings. Klik ik deze aan, dan kom ik in een lege map terecht. 

Een snelle google-search levert een link op naar een pagina van de website van Telenet (goo.gl/M4hUJQ) waaruit blijkt dat opnames van de digicorder soms verschijnen op PC's omdat 'opnames delen' standaard ingeschakeld staat. 

Mijn probleem: ik zie niet goed waar of hoe ik dat kan uitschakelen voor mijn PS? De optie om het uit te schakelen bij een PC staat er wel bij.

alvast bedankt!

0 Likes
4 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

PS4 Pro & Telenet iDTV Recordings


Mijn probleem: ik zie niet goed waar of hoe ik dat kan uitschakelen voor mijn PS? De optie om het uit te schakelen bij een PC staat er wel bij.


In het artikel staat:

 

 Goed om te weten

  • Je ziet het overzicht van je opnames op je computer, maar je kan ze niet bekijken.
  • Wil je dat niet zien op je computer? Dan zet je gewoon de optie Opnames delen uit (die staat standaard aan).

Dit is dus ook geen optie op een PC maar in de digicorder. De optie Opnames delen staat in het menu van van de digicorder (Huisje - Allerlei - Opnames - Opnames delen)


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
KiCKFliP
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Smile! Primeur! It's your third party! It's your second party!

PS4 Pro & Telenet iDTV Recordings

Hey Wheng,

Alvast héél erg bedankt voor het antwoord. De informatie op de site was - voor mij - nogal onduidelijk. Maar jouw antwoord was kristalhelder. Bedankt!

buffel123456
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

PS4 Pro & Telenet iDTV Recordings

Waarvoor dient opnames delen dan heeft dit gevolg op Yelo services bijvoorbeeld ? 

Indien je deze bestanden niet kan openen hoe/waarom kunnen we ze dan zien ? 

 

Alvast bedankt

0 Likes
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

PS4 Pro & Telenet iDTV Recordings

@buffel123456

Opnames delen dient om opnames van een digicorder te delen met andere digicorders of digiboxen in huis. Daarop kan je ze wel zien.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer