Beantwoorden
Brucyn
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

PS4 error ws-37397-9 error

Beste,

 

ik zie dat deze vraag reeds gesteld geweest is, maar ik zie geen oplossingen?

Ik werd hier doorverwezen van Telenet helpdesk ZELF..Zij konden me niet helpen.

Ik heb sinds eergisteren een probleem met deze beruchte error. Internet werkt perfect, ik kan echter niet inloggen (met geen enkel account) op PS plus.

Ik heb Reeds 2 maal een hard reset gedaan (stekekrs uit, enkele uren gewacht). Gisteren via mijn Telenet een reset gedaan, hielp ook niks. Vandaag via de helpdesk op afstand laten resetten. Allemaal niks geholpen. Volgens diverse fora dien ik mijn Ip adres te veranderen, wat mij dus niet lukt. 

 

Dit is mijn modem (geen aparte router tussen). Een witte, vorig jaar geplaatst. Alvast bedankt!

24*8 DOC 3 WIRELESS(DOCSIS)

MAC-ID54:67:51:35:B5:ECicon
Type24*8 DOC 3 WIRELESS(DOCSIS)icon
TechnologieEURODOCSIS 3.024*8 DOC 3 WIRELESS(DOCSIS)
MAC-ID54:67:51:35:B5:ECicon
Type24*8 DOC 3 WIRELESS(DOCSIS)icon
TechnologieEURODOCSIS 3.0
Tags (2)
0 Likes
3 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

PS4 error ws-37397-9 error

Een ander IP adres is misschien niet zo makkelijk met jouw set-up. In principe zou je het kunnen verkrijgen door je modem verschillende uren uit te trekken, maar dat is geen garantie.

 

Probeer het - indien mogelijk - op een andere manier: kan je bij iemand terecht waar je je PS4 kan aansluiten om te testen of het daar wél gaat?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Brucyn
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

PS4 error ws-37397-9 error

Tja, ik kan dat wel doen, maar ik schiet daar niks mee op. Het is de bedoeling dat ik thuis online kan met PS4.

Toch bedankt!

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

PS4 error ws-37397-9 error

Je schiet er wel degelijk iets mee op. Het nut bestaat er immers in dat je weet dat de mogelijke oorzaak het IP adres is. Ik stel heus niet voor dat je met je PS4 naar een ander trekt en daar blijft logeren. 😉

 

Om een probleem op te lossen moet je proberen om zoveel mogelijk oorzaken uit te sluiten, ook al lijkt het soms stom of nutteloos om te proberen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.