Beste,
ik zie dat deze vraag reeds gesteld geweest is, maar ik zie geen oplossingen?
Ik werd hier doorverwezen van Telenet helpdesk ZELF..Zij konden me niet helpen.
Ik heb sinds eergisteren een probleem met deze beruchte error. Internet werkt perfect, ik kan echter niet inloggen (met geen enkel account) op PS plus.
Ik heb Reeds 2 maal een hard reset gedaan (stekekrs uit, enkele uren gewacht). Gisteren via mijn Telenet een reset gedaan, hielp ook niks. Vandaag via de helpdesk op afstand laten resetten. Allemaal niks geholpen. Volgens diverse fora dien ik mijn Ip adres te veranderen, wat mij dus niet lukt.
Dit is mijn modem (geen aparte router tussen). Een witte, vorig jaar geplaatst. Alvast bedankt!
24*8 DOC 3 WIRELESS(DOCSIS)
MAC-ID | 54:67:51:35:B5:EC | icon |
Type | 24*8 DOC 3 WIRELESS(DOCSIS) | icon |
Technologie | EURODOCSIS 3.024*8 DOC 3 WIRELESS(DOCSIS) MAC-ID | 54:67:51:35:B5:EC | icon | Type | 24*8 DOC 3 WIRELESS(DOCSIS) | icon | Technologie | EURODOCSIS 3.0 |
|