Beantwoorden
Tomtaru
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Portforwarding opslaan in Mijn Telenet

Ik probeer een port te forwarden, maar deze word niet opgeslagen. Ik heb een aantal maanden geleden nog een andere poort geopened, en toen ging dit wel. Waar is in hemelsnaam de opslag klop?

0 Likes
7 reacties
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Portforwarding opslaan in Mijn Telenet

@Tomtaru 

Momenteel kun je al tijdje instellingen aan modem niet opslaan. Telenet is met vernieuwingen systemen bezig. Je zal nog ff geduld moeten hebben. Forum staat er vol van. Sorry 🫤

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

Tomtaru
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Portforwarding opslaan in Mijn Telenet

Ah, bedankt, google is tegenwoordig je vrend niet meer. vond er zelf geen informatie over...

0 Likes
amk
Freshman Meerweter
Berichten: 73
Goed bezig! Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag

Portforwarding opslaan in Mijn Telenet


@Tomtaru  schreef:

Ah, bedankt, google is tegenwoordig je vrend niet meer. vond er zelf geen informatie over...


Ik denk dat als de informatie er niet is, kan ze ook door Google niet gevonden worden.

https://www.netweters.be/t5/WiFi/activatie-van-de-modem/m-p/163053#M16395

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Portforwarding opslaan in Mijn Telenet

Ik heb zopas een nieuw testje gedaan op de ipv4 portforwarding. In eerste instantie leek het niet te werken. Ik deed een nieuwe poging en gebruikte de volgende syntax om de inkomende range poorten op te geven (het ging maar over 1 poort): poortnummer spatie koppelteken spatie (zelfde) poortnummer. Hierop kreeg ik geen foutmelding en ik heb deze poort getest en bingo, het werkt.

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Portforwarding opslaan in Mijn Telenet

@janne_man 

Wat was dan de vorige syntax die diende gebruikt te worden daarvoor?

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Portforwarding opslaan in Mijn Telenet

In het vorige model had je een afzonderlijk veld voor begin- en eindpoort. Je moet (nu) altijd een begin- en eindpoort opgeven in één enkel veld. 123-123 geeft een oeps er is is fout, daarentegen 123 - 123 geeft een ok. Als anderen waarbij het nu een oeps is, dat willen proberen, kan mogelijk al een oplossing zijn voor sommigen of velen.

Wat ik ook vergeten te melde heb, dit was met de browset op mijn.telenet.be. Ik ga nog een testje doen via de app op mijn tablet.

 

Edit om 23:03: Blijkbaar niet mogelijk om deze instellingen in te geven me de Telenet app.

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Portforwarding opslaan in Mijn Telenet

@janne_man 

Goed om te weten voor toekomst. Hier al enkele malen gehad dat er werken zijn op app en op mijn telenet, maar heb nog steeds oude lay-out. Dus kan jmmr genoeg niet testen 🫤

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes